Mistä, miltä kanavalta, löydän TESTIKUVAN ? Tarvitsen sitä uuden laitteeni kuvan säätelyyn.
Mistä nykyään saa esiin sen wanhan kunnon testikuva-ruudukon?!
Asun Helsingissä ja on DNA/Welho-kaapeli käytössäni.
Uusi tv/ Missä testikuva?
5
2990
Vastaukset
- Ei löydy
Ei taida löytyä mistään, en muuten ole törmännyt vuosikausiin, enpäs ole tuota huomannut :D
- Kerro merkki, malli
Mikä tv?
Säätöohjeita kyllä löytyy. - Digi teki selvää jäl
.
Digi teki selvää jälkeä noista testikuvista (ei tarvetta enää)
.Niin kun se ruudukko oli keskitykseen ja convergeen ym. Mutta jonkunnäköinen värisäätö olisi hyvä kun vakioasetuksilla kaikki telkat on melkeen suoraa paskaa. Kaikki kun eivät osaa jostain ulkoisesta lähteestä näyttää esim. kuvaa sinne. Paras vaihtoehto on laittaa joku tietokone kiinni telkkaan ja säätää sitä kautta kohdilleen värit ym. Sitten vaan kirjottaa ylös mikä oli mitäkin kun on tyytyväinen, vaihtaa virittimen puolelle ja vaihtaa säädöt sinnekkin.
- hyvinpelaa.
LG telkkareissa on testikuvat mukana toosan sisällä, ihan tehtaalla sinne laittoivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421