Mulla on tollanen fiesta jossa ei ole sitä katkaisiaa vaikka niin ohjekirjassa sanotaan! Sen pitäisi olla vaihdekepin edessä muttei ole. tietääkö joku saakosen siihen rakennettua vai onko jokin muu keino ajonhallinnan pois sulkemiseen??? Se kun yrittää ottaa kaiken "käytössäolevan" tehon pois juuri silloin kun sitä tarvitsisi, ARGH! antakaa vinkejä jottei koko talvi menisi piloille :-(
1.6 WRC 2010, ajonhallinta katkaisija????
Römmi
2
156
Vastaukset
- aina päällä
ei saa kytkettyä pois, mulla sama juttu 2010 diesel mallissa. näissä uudemmissa joissa esp oli vakiona on katkaisija ja vanhemmissa lisävarusteena tilattaessa ei ollut. on joku välimallin ratkaisu kun uusista saa pois, ainut keino on poistaa abs sulake. saattaa jäädä abs valo palamaan kun laittaa sulakkeen takaisin, korjaamolla joutuu sitten tyhjentämään vikamuistin.
- Hapelo
Moro!
Taitaapi vain SS Fiestassa olla toi katkaisija...ainakin mulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086