Pikku-Nylkky 2

Dogi80

Tänään puppy sessiossa tuli kolmas päivä valtiattareni koirana täyteen. Heräsin koira-asussani johon kuului, häntä, hanskat, (pitivät käteni nyrkissä jotten voisi tehdä pahojani enkä pääsisi vapaaksi), nahkainen koirahuppu ja kaulapanta. Myös penikseni oli sidottu kevyesti joustavalla narulla, mutta niin että kokoajan tunsin pienen erektion kalussani. Tämä varustus päällä heräsin jälleen niinkuin kahtena edellisenäkin aamuna valtiattareni jalkopäädystä. Tämä päivä oli kuitenkin erilainen….
Aamuaskareet tuli ja meni lähdimme aamupäivästä matkaan ja saavuimme minulle tuntemattomaan taloon jossa vastassa oli tuntematon mies. Olin hämilläni. Minut talutettiin asuntoon sisään jossa huomasin olohuoneessa häkin joka oli tyhjillään. minut komennettiin sinne ja ovi suljettiin. Valtiattareni ja mies menivät kahville keittiöön. Kyyhötin häkissä vieläkin epäröiden kaikkea. Kahvituokion päätyttyä omistajani tuli vapauttamaan minut ja kävi istumaan sohvalle ja kumartui minua vasten ja kuiskasi "kohta saat yllätyksen". Miestä ei näkynyt. Hän oli mennyt toiseen huoneeseen. Olin hermostunut. Rauhotuin, kun valtiattareni käsi alkoi hyväillä kaluani. ei kauaakaan kun kiima valtasi minut vaikka vieras ympäristö ja vieraiden ihmisten läsnäolo hermostutti minua. Hyväily jatkui ja valtiattareni kannusti minua hieman kuiskaten "hyvä poika, hyyyvä poika". Huomasin myös valtiattareni kiihottuvan mutten tiennyt vielä mistä. Ynisin nautinnosta, kunnes havahduin kolinaan ja pieneen ulinaan. Näin nurkan takaa astelevan tuon miehen ja hänellä oli hihna ja tämän päässä huoneeseen vastahakoisesti tuotiin nainen (naaras). Hän oli melkein samoin puettuna kuin itsekin. näin tuon piipittävän hädissään ja hieman rimpuillen miehelle vastaan. Mitä kovempaa hän laittoi vastaan sitä tiukemmin tuo mies tarttui nartun hihnaan. Meni hetki ja kuului pari tiukkaa läpsäystä hänen rinnoille ja takamukselle ja komento "asetu narttu!". Tuo kaunis, mutta itkua tihrustava naaras talutettiin ohitseni ja mies laittoi tämän hihnasta tiukasti lattiaan pultattuun renkaaseen. Hänen hihnassaan oli varaa vain 15-20cm ja rimpuilu tuolla nyyhkyttävällä nartulla oli olematonta. Mies läväytti naista ja sanoi "perse pystyyn narttu". Nyyhkyttäen tämä totteli. Tilanne hieman rauhoittui. Narttu oli takamus pystyttä minua kohden ja tuntui että kaikki katsoi suuntaani. Ennekuin aloin oivaltaa mitä tässä päivässä oli tunsin jo valtiattareni käden hyväileväni jo seisovaa penistäni. ynähdin ja saman tien tajusin että minut oli tuotu astumaan tuo "naaraskoira". Laitoin vastaan, jolloin oma panta ja hihna kiristyi ja valtiattareni käski tottelemaan vieden käden taas kalulleni. rimpuilin. Tuo hetki sai minut kiiman ja hekuma vain kasvoi minussa asuni sisällä. Muutuin entistä eläimellisemmäksi, testosteroni virtasi valtiattareni hyväillessä kaluani kovemmaksi ja kovemmaksi, kunnes tuo eläimellinen kiima valtasi minut täysin. Nylkyttelin jo valtiattareni kättä. Tällöin hän nousi ja talutti minut tuon tärisevän naaraan viereen ja läimäytti nartun takamusta "anna mennä poika". Otin hieman takapakkia ja hihna kiristyi ja valtiattareni jatkoi kädellä penikseni kiusamista joka jo valui kiimasta. en voinut enää tuossa tilanteessa vastustaa vaan hyökkäsin nylkyttämään tuon viattoman nartun takamusta ja samalla valtiattareni ohjasi penikseni nartun sisään. Tämä kiljaisi, nyyhkytti ja voihki. en tiennyt oliko se nautintoa vai ei, mutta siinä tilassa en itse enää välittänyt. Nain narttua niin kovaa kuin jaksoin. Penikseni muljateli vauhdissa välillä ulos ja jatkoin sokeana naimista ja omistajani laittoi tuon kovan kalun takaisin nartuun. Vikisin, ähisin...todellisuus sumeni...viimeinen työntö ja purkauduin tuon naaraan sisälle koko laidallisella. Tunsin suunnatonta helpotusta. murisin, hengitin tiheästi...kuulin kehuja "hyvä poika todellla hyvä". tulin ulos nartusta ja spermani valui lattialle. Näytti siltä kun kaikki tuossa huoneessa olivat helpottuneita. omistajat ja tuon naaraskoirakin. vetäydyin taka-alalle. Nartun omistaja löysäsi myös nartun hihnaa tämäkin kellahti hetkeksi lepäämään kyljelleen. olimme voipuneita. Hetken levättyämme nartun hihnaa kiristettiin ja hän jopa nosti takamusta kuin itsestään. Valtiattareni nosti leukaani ja katsoi silmiin hymyillen "vielä kerran" ja käsi siirtyi taas kalulleni...tiesin mitä tuleman pitää. Valtiattareni ja tämä uuden tuttavuuden omistaja nostivat maljaa ja kun astuin uudestaan ja uudestaan tuohon narttuun. Kaikki hyvä päättyy aikanaan, myös ilta päättyi ja valtiattareni kiinnitti hihnan ja totesi, että olisi aika lähteä. hieman pettyneenä mutta sitäkin tyydyttyneenä seurasin kuitenkin tuota ensisijaista rakkauden kohdetta. Lähtiessään valtiattareni antoi miehelle suudelman ja taputti päätäni sanoen "me palaamme vielä" ja vinkkasi silmällään. Hymyilin ja vilkutin tassullani nartulle joka selvästi jäi ikävöimään kaikkea…mutta ilta oli ollut mitä mahtavin kaikille ja etenkin Pikky-Nylkylle.

2

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dogi80

      Tämä on jatkoa aiemmalle "Pikku-Nylkky" kinkytarinalle :)

    • lady2

      tuleeko lisää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe