Treffiuudistus viivästyy

Hyvä Suomi24 Treffien käyttäjä!

Olemme erittäin pahoillamme, mutta suorituskykyongelmien takia joudumme siirtämään tiistaille 11.12.2012 suunniteltua palvelu-uudistuksen julkaisua. Sillä välin treffikäyttäjät voivat treffailla vanhassa palvelussa tuttuun tapaan.

Tutkimme asiaa lisää ja kerromme keskiviikkona 12.12. tilanteesta tarkemmin.

Terveisin,

Suomi24 Ylläpito

58

2646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drupalfani

      Heittäkää noi drupalin views ajaxit mäkee, ja cachettakaa ne sivut boost:lla niin rupee toimii.

      • 8+6

        boostilla ne cachetetaankin. (joskus näkee sivun alaosassa)


    • angel_girl

      Millon sitä vanhaa palvelua voi taas alkaa käyttämään? Vanha palvelu on oikeesti paljon parempi, kuin uus ja turha sitä on alkaa uusimaan

      • Joo, vanha on parempi. Tää uusi uudistus näytti jotenkin omituiselta, tekisivät joitain pieniä parannus-uudistuksia vanhaan eikä kerta-rysäyksellä kaikkia uusiksi, turha vanhaa tosiaan on uusia.


    • mies maalta

      Eipä tuossa uudistuksessa hyvin lyhyellä silmäyksellä ollut mitään vikaa tosin ei oikein pystynyt tökkimisen takia tutkimaan paremmin.

    • Heippa!

      Niille, ketkä haikailevat jo ennakkoon vanhan perään: ottakaa nyt ilo irti kun vielä voitte! Ajatellaan positiivisesti. :)

      Niille, ketkä odottavat innolla uudistunutta palvelua: lasketaan vielä kymmeneen ja hengitetään syvään. Kyllä me jaksetaan odottaa!

      Nyt Suomi24 hiljenee tältä yöltä,

      Terkuin,
      Elina
      Suomi24

      • Niko

        Niinpä tossa sanoit hyvin


    • Ei mennyt niin kuin Strömsössä ;)

      • Ei todellakaan...


      • Kalifaaaa

        nääimpä,heti ollaan veettuilees kun ei toimi laakista,jotenkin vain Suomalaista toimintaa.Aina kaikki on huonosti ja valmiina toitottomaan kovaan ääneen epäonnistumisesta.Surkea kansa ollaan!


    • ei toimi kummallakaan prkle, eikä uudessa edes tienny mitkä oli uusia viestejä

    • php1

      En pääse vanhaan enkä uuteen :(

    • artopetter

      Mulla ei näkyny yhtään viestiä uudella.

      • vanha konsti

        Ei minulla myöskään!


    • Backup?

      Ei edes vanha toimi. Backup?

    • masaiiii

      Ei tainnut palauttaminen vanhaankaan enään onnistua. Ei sekään nyt toimi. Uudistus siirtyy tulee edelleen palautteena.

    • h.e.l.i.n.a

      tiedän et kehitysehdotukset pitäisi laittaa muualle, mutta saisiko palveluun henkilökohtaisen chatin (voi se olla vaikka yleisellä chatpuolella, mutta muut ei näkisi kahden hengen välisiä viestejä ja siten ettei erikseen tartte sopia treffejä chat-huoneeseen) jolloin pystyisi viestittelemään reaaliajassa toisen käyttäjän kanssa. On vaivalloista jutella toiselle postin kautta...

      • meseojr3

        Eikö olisi mahdollista että tekisit jonkun mesetilin tms. mitä voit huoletta jaella ja missä voit jutella ihmisten kaa?


      • kyll se tiedetään
        meseojr3 kirjoitti:

        Eikö olisi mahdollista että tekisit jonkun mesetilin tms. mitä voit huoletta jaella ja missä voit jutella ihmisten kaa?

        Mese on niin sou läst siisonia!!!!!!1


      • meseojr3
        kyll se tiedetään kirjoitti:

        Mese on niin sou läst siisonia!!!!!!1

        Nii säki mut silti jaksat porskuttaa :D


      • Skypettäjä
        meseojr3 kirjoitti:

        Eikö olisi mahdollista että tekisit jonkun mesetilin tms. mitä voit huoletta jaella ja missä voit jutella ihmisten kaa?

        Pöh.. Hanki Skype - mese poistuu vuoden 2013 alkupuolella.


    • päivi

      Olen kuitenkin maksanut treffipalstan käytöstä enkä pääse nyt edes sinne vanhaankaan. Tulee vain anteeksipyyntö ja tiedote, että mennään vanhaan takaisin.

      • Ei hoito oota

        Et ole ainoa www.vippiilmanluottotietoja.com lupaa vähintään saman.

        Mä olen samaa mieltä helintän kanssa, että kehitysehdotukset tulee olla muualla. Muutta aina kaikkee ei voi saada.


        Treffit on kuitenkin treffit ja niiden pitää mun mielestä toimia aina.

        Mä en aina haluua olla sinkkuna.


      • milla juusola
        Ei hoito oota kirjoitti:

        Et ole ainoa www.vippiilmanluottotietoja.com lupaa vähintään saman.

        Mä olen samaa mieltä helintän kanssa, että kehitysehdotukset tulee olla muualla. Muutta aina kaikkee ei voi saada.


        Treffit on kuitenkin treffit ja niiden pitää mun mielestä toimia aina.

        Mä en aina haluua olla sinkkuna.

        Miks näitä systeemejä ei voi testaa etukäteen. Käyttäjät joutuu aina pettyy.

        EI oo kivaa.


    • JOO Mulla ainakaan ei viestit auenneet, näytti vaan että 16 ja lataa vaan pyörii... Pysytelkää suosiolla vanhassa vakaassa, hyvässä tututssa palvelussa. Se on parempi.

    • vanha vs uusi?

      "Olemme erittäin pahoillamme, mutta suorituskykyongelmien takia joudumme siirtämään tiistaille 11.12.2012 suunniteltua palvelu-uudistuksen julkaisua. Sillä välin treffikäyttäjät voivat treffailla vanhassa palvelussa tuttuun tapaan."

      Ja mitenhän sinne aatteli ylläpito meidän maksavien asiakkaiden päästä, jos yrittäessä treffit sivustolle, ohjautuu suoraan sivulle:

      "Treffit uudistuu!
      Suomi24 Treffit uudistuu tiistaina 11.12. Palvelu on suljettu, kun siirrämme tietoja uudistuvaan palveluun. Palvelu avautuu tiistain (11.12) aikana.
      Monet nykyiset ominaisuudet löytyvät myös uudistetusta palvelusta, tosin ominaisuuksia on kehitetty nykyaikaisemmiksi ja helppokäyttöisemmiksi."

      Odottavan aika on pitkä, mutta älkäähän suositelko vanhaa versioo, jos sinne ei kerran pääse kirjautumaan!!

      • Tyhjennä selaimen evästeet ja väliaikaiset tiedostot.


    • voihannakki

      niin ja mistä lähtien maaliskuun horoskooppi on ollu jousimies, mulla luki normisti ihan oikein synt ajat mut oinaan tilalle oli muuttunu jouskari... haalooo.

    • Grull

      Toimiiko jollain tuo vanha versio?? :O

      Mitäs ylläpito@Suomi24 sanoo tähän?!!

    • Mä kerkesin uudistuneen kautta tilata treffit plus palvelun, mutta se näköjään katos ku tuhka tuuleen vaikka maksu lähti tililtä, mut palvelu ei ole käytössä. Laitoin palaute viestiä tulemaan asiaa koskien..mut kyl se aikalailla ketuttaa ku uudesta palvelusta oli valmis maksamaan ja nyt se ei toimikkaan eikä ostamani palvelu toimi edes tässä vanhassa. Tais kadota jonnekki bittiavaruuteen :(

      • Grull

        Pääset ilmeisesti vanhaan versioon tällä hetkellä?
        Itse en sinne vieläkään pääse... Outoa...


      • Grull kirjoitti:

        Pääset ilmeisesti vanhaan versioon tällä hetkellä?
        Itse en sinne vieläkään pääse... Outoa...

        Tyhjennä selaimen evästeet ja väliaikaiset tiedostot ja kirjaudu uudelleen.


      • Grull kirjoitti:

        Pääset ilmeisesti vanhaan versioon tällä hetkellä?
        Itse en sinne vieläkään pääse... Outoa...

        Juu kyllä mä tuonne vanhaan pääsen ja toimii niinku ennenkin.
        Ainoo tosiaan vaan et maksoin näköjään tyhjästä :( enkä mä sitä palvelua tohon vanhaan ees kaipaakkaan, vaan ostin just sen uudistetun takia.


    • Vanhassa

      vara parempi, sano tämä kaveri kun uuteen treffipalveluun törmäs.

    • tahtoo deittaa

      Mulla toimii vanha ihan moitteettomasti :)

    • törkyturpa

      saamari kun taas finninaamat möhlii, vaik kyllä se vuosien kokemuksella näistä "uuudistuksista" oli odotettavissakin..
      mikähän mahtaa olla se todellinen syy miksi lähdettii varsin hyvin toimivaa vanhaa systeemii muuttaan, tuskin sentään käyttäjäpalautteiden takia....
      pikku arvaus; halutaan tehdä tämäkin yhä enemmän maksulliseksi siten että tää uusi tuleva ilmainen peruspaketti on selkeesti huonompi kuin vanha ilmainen..
      siinä maksullisessa paketissa on ne ainoot parannukset...
      moraalitonta meininkii ylläpidolta..mut orjiihan tekin elina yms-rassukat ootte...

      • Viva la

        Juuri noin!
        Kapinaanhan meidän pitäisi nousta, erotaan kaikki treffeiltä!


    • nooni...

      :D
      No näin... meinasin eilen irvailla että veikataas porukalla, mikä oikee toimiva julkasupäivä tulee olemaan. :)
      Niinku joku sanoikin, mitä jos testais homman toimivuuden, ennen kuin tämänkin kokoiselle asiakasmäärälle mitää päivämäärää lupaa.
      Lohdutukseksi; no näin siinä valitettavasti tuppaa käymään vakavemmissaki järjestelmämuutoksissa...

      Nii... veikkaus... uusi systeemi ei pyöri vielä ens tiistaina. Torstai-perjantai vois olla realistinen. Jos ei sittekää, menee ens vuoteen.

    • Ei juuri nyt haittaa, kun ja han posti ei taas ole sävellysten piirissä..

    • No probelms

      Poistin profiilini kokonaan treffiltä, että ei tulisi ongelmia. Aikanani luon uuden profiilin, eihän sillä ole kiirettä. Kuulostellaan hiljaa. Toivossa on hyvä elää--------- :).

    • kaikki mitä uudistuksista luin pitää toivomaan lopullista lykkäystä..
      taas yksi persoonaton deitti lisää.. kaikki tekstikentät vissiin ollaan korvaa massa pikavalinnoilla.. okei 5v lapset vbi helpommin tehdä profiilin, kun ei tarvise kuin oma nimi osata kirjoittaa rekisteröitymiseen..

    • 1234

      Ei haittaa, sain yönseutuna. Sillä pärjään 3-4 vrk,sitten menee uusiks.
      Jos ei sitten toimi hommaan puhallettavan barbaran,ja käytän mielikuvitusta.

    • hyvä puoli oli

      Viivästyksestä oli se hyöty että sain profiilini tekstit talteen. Muuten en olisi saanut. Toivottavasti tekniset ongelmat ratkeavat, mikäli niitä on.

    • UUdistuksesta

      Tämä teidän uudistus on susi jo syntyessä teidän pitää luopua uudistuksesta
      sitä mieltä on moni muukin käyttäjä.,sillä tämä vanha on paljon selkeämpi ja helpompi käyttää

    • Joko taas !

      Voe, voe. Jälleen yksi sarjassa epäonnistuneita IT-projekteja. Lisäksi omassa profiilissani näkyi sellaista, jota ei olisi pitänyt näkyä !!

    • Oravanpyörä

      Uudistusta uudistuksen vuoksi, itse asia unohtuu. Ja joskus käyttäjätkin...

    • Vanha viisaus "Älä korjaa toimivaa" on aivan vieras käsite IT-alalla. Uudistuksia on pakko tosiaan tehdä vain uudistusten vuoksi. Muutenhan nörteillä ei olis töitä.

      • .....

        Juuri näin.


      • 18+16

        Niin,oletko kenties kuullut sellaisesta kuin teknologian edistyminen?!?!Et varmaan,koska silloin tietäisit että vain tälläiset asioiden kautta hommat menee eteenpäin ettei eletä enään IT-tasolla 70-luvulla.


    • Odotellaan

      Hyvin toimii vanha, vaikka ei siinä uudessa mitään vikaa ollut, ainoastaan se,että palvelin meni tukkoon,kun kaikki kirjautui samaan aikaan sisään eli resursseja vaan lisää niin uskon,että homma alkaa toimimaan.

    • Yksi TUOHTUNUT !!!

      Ettekö voi hakea tarpeelista OSAAMISTA ulko puolelta ?!

      • ymmärrän

        Voivoiii!Kuule,jos olet TODELLA noin riippuvainen Suomi24treffeistä niin kannattaisi miettiä myös jotain muutakin elämää ;)


    • Suomu4

      Treffit viivästyy. Joudumme valitettavasti palauttamaan vanhan heilasi.
      Pahoittelut.

    • ...

      Ylläpito, voisitteko näistä 56:stä viestistä poistaa aihettomat lässtykset, kuten
      2Backup?12.12.2012 00:000 SULJE
      Ei edes vanha toimi. Backup?"

      KIRJOITIN aiemmin ,että pitäisi kiinnittää huomiota mahd. valeprofileihin sekä palvelusanne ja myös valeviesheitin/spämmiin.

      Kun tämäkin poistettiin , niin tehkää joku roti myös noille turhille kommenteille ja bannatkaan niidenkin kirjoittajat.

      Kiitos,

    • laiva kokki

      kyllä mutta pitäis laittaa chattiin joku ylläpito henkilö joka valvoo käyttäjiä nykyisin on näin et muutama ihminen saa olla chatissa yrittää puhuu jokaiselle vähän jotakin
      mutta eipä viitsitä vastata
      yllä pidon puolelta pitäis vavoo etei näitä kuppi kuntia syntyisi
      jokainen käytäjä tulis olla saman arvoinen
      ei se ole keltään pois jos juttelevat kaikki ja vaikka samaa asiaa
      tai sitten mitä haluavat
      onpuhuttu että se alku sätti oli kivenpi
      minustakin on ollut joskus kivaa ei kovin rivoja juttuja viitsisi puhuu
      pitää muistaa että lapset voi jostain syystä lukkee ja jokaisella on sen verran omaa elämää et ei niitä tarvii
      muuta kivaa voisi jutella. se roogert on ihana herttainen henkilö sirpaansa kaipailee
      liekö tehty juttu mut hyvin tehty
      kiitos ylläpidolle jos voitte niin tehkää jotain

      • lillukka 5

        ruotsitar ja marleena oli shatissa ei ees päivään viitsineet vastata
        vanhojen rouvien imago olis kärsinyt
        olisimme oottaneet etsen päivän olisivat vastanneet
        no olihan siellä paljonkin täynnä taisi olla mutta eipä joutanut kukaan puhumaan mikä liese syy
        pitäis ylläpidon valvootäläistä
        tulis vähä jotain järkee touhuun jos ei kaikille puhuta seriffi lähettä pois
        ei käyjjät täältä lopu


    • Perseestä koko uudistus epäonnistuitte aivan oikeasti???
      Mitä ajattelitte?

    • Pelittää_(KÖ)

      Siinä se nähdään kuukausi mennyt ja treffit ei pelaa vieläkään. Oisitte sanoneet et suoritamme palvelun huononnuksen ja omatoimisen alasajon.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe