Äidit opettavat lapsilleen seksistisiä asenteita - Uutisia seksistä - Seksi - Terveysklinikat - Tohtori.fi
Äidit opettavat lapsilleen seksistisiä asenteita - Uutisia seksistä - Seksi - Terveysklinikat - Tohtori.fi
4
75
Vastaukset
- Faktaa1
Tieteellisesti on tutkittu että pienet naiselliset kädet sopivat parhaiten kotitöiden ja muiden askareiden tekemiseen.
- harrip3
Eli, pojasta kasvaa homo todennäköisimmin jos äiti on yh ja uraohjus.
- akkahki2
Olen kyllä onnellinen siitä, että sain fiksut vanhemmat, jotka eivät koskaan aivopesseet minua esim. uskontoon tai tiettyyn poliittiseen näkemykseen. Meillä ei koskaan väitetty, että olisi olemassa "naisten ja miesten töitä" tai että toinen sukupuoli olisi parempi/huonompi kuin toinen. Käy sääliksi niitä lapsia, joiden vanhemmat tyrkyttävät omaa uskontoaan/poliittisia mielipiteitään ja seksistisiä asenteita. En ollenkaan ihmettele, että pojilla seksismiä ilmenee enemmän kuin samanikäisillä tytöillä: poikien keskuudessa tyttöjen esineellistäminen ja aliarviointi tuntuu olevan jonkinlainen muoti-ilmiö. Ei ole kovin mukavaa kuunnella, kuinka 12-vuotiaat pojat puhuvat "lutkista" ja "horoista". Toivottavasti tulevat kasvaessaan järkiinsä.
- Pyh!11
Kamalat vanhempani! Olen itsekin seksisti koska leikin pikkuautoilla pienenä. Onneksi voin korvata asian ja antaa "horojen" vaihtaa renkaat pimeässä. Anteeksi, "naisten".. "naisten".. vanhat seksistiset tavat istuvat tiukasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842