Äidit opettavat lapsilleen seksistisiä asenteita - Uutisia seksistä - Seksi - Terveysklinikat - Tohtori.fi
Äidit opettavat lapsilleen seksistisiä asenteita - Uutisia seksistä - Seksi - Terveysklinikat - Tohtori.fi
4
71
Vastaukset
- Faktaa1
Tieteellisesti on tutkittu että pienet naiselliset kädet sopivat parhaiten kotitöiden ja muiden askareiden tekemiseen.
- harrip3
Eli, pojasta kasvaa homo todennäköisimmin jos äiti on yh ja uraohjus.
- akkahki2
Olen kyllä onnellinen siitä, että sain fiksut vanhemmat, jotka eivät koskaan aivopesseet minua esim. uskontoon tai tiettyyn poliittiseen näkemykseen. Meillä ei koskaan väitetty, että olisi olemassa "naisten ja miesten töitä" tai että toinen sukupuoli olisi parempi/huonompi kuin toinen. Käy sääliksi niitä lapsia, joiden vanhemmat tyrkyttävät omaa uskontoaan/poliittisia mielipiteitään ja seksistisiä asenteita. En ollenkaan ihmettele, että pojilla seksismiä ilmenee enemmän kuin samanikäisillä tytöillä: poikien keskuudessa tyttöjen esineellistäminen ja aliarviointi tuntuu olevan jonkinlainen muoti-ilmiö. Ei ole kovin mukavaa kuunnella, kuinka 12-vuotiaat pojat puhuvat "lutkista" ja "horoista". Toivottavasti tulevat kasvaessaan järkiinsä.
- Pyh!11
Kamalat vanhempani! Olen itsekin seksisti koska leikin pikkuautoilla pienenä. Onneksi voin korvata asian ja antaa "horojen" vaihtaa renkaat pimeässä. Anteeksi, "naisten".. "naisten".. vanhat seksistiset tavat istuvat tiukasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795