Hei kaikki.
Meillä on koulussa ollut kaikenlaista internet sivuihin liittyvää projektia ja nyt näyttönä pitää tehdä nettisivut omasta valitsemastaan aiheesta. Ajattelin tehdän geokätköilystä niin pääsen itsekin päivittämään tietojani ja muistelemaan kätköilyreissujani ja toivottavasti saamaan hieman lisää innostusta harrastuksen jatkamiseen.
Nyt tarvitsisinkin geokätköilyyn liittyviä kuvia nettisivuilleni. Purkeista, paikoista, kolikoista, TB:sta, ja kaikesta muusta. Myös mielenkiintoisia videoita otan vastaan. Voitte lähettää minulle kuvia osoitteeseen [email protected] tai laittaa nettisivuille linkkiä mistä voin kuvia nappailla. Jos haluat nimesi esille kuvan yhteydessä niin mainitse asiasta minulle.
Myöskin tarkoitus olisi laittaa nettisivuille kätköreissu tarinoita, joten jos kiinnostaa niin näitäkin voi minulle lähettää sähköpostitse. Ilmoitan kun sivu julkaistaan ja henkilökohtaisesti vastaan näille henkilöille kenen kuvia ja tarinoita sivulle julkaisen.
Sähköpostiosoite oli [email protected].
Geokätköily nettisivu kouluprojektina
willietee1
1
205
Vastaukset
- sarppenteeri
Määkin tein kerran tietotekniikassa geokätköilystä sellasen lyhyen nettisivuprojektin. Kuvia kätköistä yms. löytyy ainakin ihan Googlen kuvahausta ja, kun meet Geocaching.comiin, hae sieltä, vaikka sen niminen kätkö, kun Lempäälä Geochallenge niin siellä on tosi paljon pitkiä tarinoita kyseisen kätkön etsintäretkestä yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719