Miten niitä greyhoundeja voi adoptoida..? oon laittanut sähköpostia, jollekkin joka hoitaa niitä adoptio asioita, mutta ei ole ainakaan vielä tulut vastausta! Onko kukaan adoptoinu sieltä koiraa?
Millaset valinta kriteerit niillä on tää kuka saa koiran ja kuka ei?
Hylätyt Greyhoundit
2
456
Vastaukset
- xyz
Ainakin yksi puolituttu on tuonut Espanjasta koiran joka oli potkaistu radalta kadulle kun rata suljettiin. Tämä tuli jonkun sikäläisen eläinlääkärin kautta, joka on keräilee tällaisia tapauksia kadulta.
Kovin oli arka aluksi, mutta perheen 'veteraani' sai vähitellen opetti normaalimmaksi. Itse olen nähnyt vain kerran, ja silloin oli aika arka vielä mutta ihan kivalta se vaikutti. Tuli lopulta melkein syliin kun keräsi rohkeutensa ;)
Omistaja sanoi, että aluksi teki melkein pahaa katsoa miten pienistä asioista koira tuli onnelliseksi. Luottamuksen rakentaminen sujui kuulemma yllättävän nopeasti kun koira huomasi että nyt ei enää tulekaan jatkuvasti turpiin... - Livley
[email protected] Tästä osoitteesta saat ihan varmasti tietoa. Itse olen saannu apua täältä, ja kotona on tällähetkellä yksi grey.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137