Miten niitä greyhoundeja voi adoptoida..? oon laittanut sähköpostia, jollekkin joka hoitaa niitä adoptio asioita, mutta ei ole ainakaan vielä tulut vastausta! Onko kukaan adoptoinu sieltä koiraa?
Millaset valinta kriteerit niillä on tää kuka saa koiran ja kuka ei?
Hylätyt Greyhoundit
2
449
Vastaukset
- xyz
Ainakin yksi puolituttu on tuonut Espanjasta koiran joka oli potkaistu radalta kadulle kun rata suljettiin. Tämä tuli jonkun sikäläisen eläinlääkärin kautta, joka on keräilee tällaisia tapauksia kadulta.
Kovin oli arka aluksi, mutta perheen 'veteraani' sai vähitellen opetti normaalimmaksi. Itse olen nähnyt vain kerran, ja silloin oli aika arka vielä mutta ihan kivalta se vaikutti. Tuli lopulta melkein syliin kun keräsi rohkeutensa ;)
Omistaja sanoi, että aluksi teki melkein pahaa katsoa miten pienistä asioista koira tuli onnelliseksi. Luottamuksen rakentaminen sujui kuulemma yllättävän nopeasti kun koira huomasi että nyt ei enää tulekaan jatkuvasti turpiin... - Livley
[email protected] Tästä osoitteesta saat ihan varmasti tietoa. Itse olen saannu apua täältä, ja kotona on tällähetkellä yksi grey.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822