Miten niitä greyhoundeja voi adoptoida..? oon laittanut sähköpostia, jollekkin joka hoitaa niitä adoptio asioita, mutta ei ole ainakaan vielä tulut vastausta! Onko kukaan adoptoinu sieltä koiraa?
Millaset valinta kriteerit niillä on tää kuka saa koiran ja kuka ei?
Hylätyt Greyhoundit
2
465
Vastaukset
- xyz
Ainakin yksi puolituttu on tuonut Espanjasta koiran joka oli potkaistu radalta kadulle kun rata suljettiin. Tämä tuli jonkun sikäläisen eläinlääkärin kautta, joka on keräilee tällaisia tapauksia kadulta.
Kovin oli arka aluksi, mutta perheen 'veteraani' sai vähitellen opetti normaalimmaksi. Itse olen nähnyt vain kerran, ja silloin oli aika arka vielä mutta ihan kivalta se vaikutti. Tuli lopulta melkein syliin kun keräsi rohkeutensa ;)
Omistaja sanoi, että aluksi teki melkein pahaa katsoa miten pienistä asioista koira tuli onnelliseksi. Luottamuksen rakentaminen sujui kuulemma yllättävän nopeasti kun koira huomasi että nyt ei enää tulekaan jatkuvasti turpiin... - Livley
[email protected] Tästä osoitteesta saat ihan varmasti tietoa. Itse olen saannu apua täältä, ja kotona on tällähetkellä yksi grey.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293