Hei
laitan tässä hieman tietoa Romista, joka etsii itselleen pysyvää kotia !
Romin emä on Workaholic Basilika ja isä on Cousin's Emir's Son eli kummankin koiran takana on käyttösuku, vaikka kyllä koirasta on näyttelyihinkin, jos sellaisia harrastaa...
Romi on 1 - vuotias belgianpaimenkoirauros, joka on kasvanut "pellossa", mutta ei kuitenkaan ole aivan vallaton - osaa kulkea hihnassa vetämättä, kun vain ymmärrät sen sille sanoa - koska koiralla on vain kotitotelevaisuus, niin Romi on kuin kirjoittamaton kirja - sinä voit muokata siitä sellaisen kuin haluat - ei ole aikaisempia "opetettuja" toimintoja korjattavana tai häiritsemässä koulutusta.
Romi on avoin ja ystävällinen - ei hätkähdä, jos joku yllättäen koskee. Kestää myös ääniä. Tosi energinen (mutta ei yli vilkas) ja omaa hyvän saalisvietin.
Romin haittapuolena voidaan pitää "laulamista", kun lähdet pois kotoa - silloin hän vetäisee muutaman minuutin ulvomisen, joten Romi ei sovellu rivi- tai kerrostalokoiraksi. Hyvänä puolena voisi pitää, että Romi on kauniisti sisällä - ei sotke eikä tuhoa - ja jos on oma paikka osoitettu - makailee siinä.
Jos joku voisi tarjota Romille pysyvän kodin, hän saisi kyllä palkaksi elämän kestävän kiintymyksen ja uskollisuuden, vaikka alussa "työmaa" saattaakin näyttää aikamoiselta, Romi on ölykäs ja oppivainen.
Laitathan sanaa eteen päin - jotta Romi saisi kodin. Romista voi kysellä enemmän kasvattajalta Ulla Holopaiselta puh. 040 8657765.
Ps. koiralle halutaan pysyvä hyvä koti - ja vaikka siitä ei pyydetäkään rahallista korvausta - niin toivotaan ihmisten ajattelevan pystyvätkö he antamaan Romille pysyvän kodin - ennen kuin ottavat koiran
onko sinulla koti minulle
Eila
4
1785
Vastaukset
- Johanna
saatan saada ottaa Romin, mutta se ei ole vielä ihan varmaa...no ilmoittelen jos saan..jooko?..voitko laitella kuvia e-mailiin yms???..no eipä mulla muuta....
- Mimosa
Miksi luovut koirasta? Allergia, muutto, vai lopahtiko kiinnostus?
- Eila
hei
Romille löytyi koti - kiitos teille kaikille :) - Petteri
Mukavaa ,että löytyi koti.Itse sain 2 v sitten myös belgin,ja kyllä siitä on kasvanut aivan uskomattoman upea ja viisas koira!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289