seksiä Unisex katselutilassa

bi-mies-35v

Onko tietoa harrastetaanko Tampereen Rautatienkadun Unisexin alakerran katselutilassa seksiä? Tai että miten siihen siellä suhtaudutaan, onko sallittua?

Paikka näytti olevan ihan asiallinen ja sinne koppeihin kaksikin mahtuisi... Jos ei nyt isommassa yhteisessä tilassa kehtaa...

45

8062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don't be gay!!!

      Kuule poeka, lopeta tuo homoilu ennekuin maine mänöö..

    • mulla jo jäykistyy

      Mikä ihmeen katselutila ja kopit!!?? Mitä kumman menoa treella oikein on? Kerro heti! ;) Meinaan, että itsekin treelta...Haluttaisi kokeilla kyseiseen paikkaan. Kyllä!!

      • juuuu3

        Alakerrassa katselu tila. katso nettisivuilta.
        Sekä koppeja.
        Toivotaan väkeä sinne.
        Ihan siisti paikka.
        Pari kertaa käyty.


    • Tuloo nyrkistä..

      Jumalauta mansen demarihomostelijat!! Seetana, ny loppuu se persvaivaus!!

    • himokas1

      Seksiä saa siellä harrastaa ,jos haluaa,Katseltavaa on ollut joka kerta ja samoin ihania seksi kokemuksia hienojen parteneiden kanssa ja kauniin neidon kanssakin,kaipaan hänta sinne taas uudelleen.
      Tavataan siellä ilosen ja ihan seksin merkeissä.

      • kiinnostunut

        Paljonko tuo alakerran huvittelu mahtaa maksaa


    • Eteläpuisto:

      siellä ex-vangit homostelevat vapauduttuaan!

    • nautica1

      Hei himokas1! Millainen / minkä näköinen / ikäinen tämä kaunis neito oli? Oliko hän siellä miesystävänsä kanssa?

    • suihin3

      Onko siellä gloryhole. Missä muualla tampereella voisi imettää Gloryholen kautta kun VenusC on kiinni?

    • Nautica1

      Kyllä siellä niitä holeja on.

      • TREmikko1965

        Siellä on vain 2 Gloryholea ja aivan liian Valoisa paikka.


    • blackwolfe33

      kyllä siellä silti saa munaa ja persettä hyvin, ite imeny ja imettäny, sekä antanu persettä ja kullia pyllyyn. tykkään käydä, harmittaa vaan kun maksaa kympin. siellä saa tehdä mitä haluaa kyllä, ei haittaa liikkeenharjoittajaa. sitä vartenhan nää on. ite en oo kyllä kertaakaan neitoja nähnyt siellä, en myöskään venuksessa, olis tosi kiihottavaa joskus saada naistakin. oon 33v 194 / 96 / 17 bi ukm jos ketään kiinnostaa...saa ottaa kontaktia ;-)

      • ukm kanssa

        Hyvä, että Venus on saanut "seuraajan". Täytyy tänään 26.7. klo 11-13 poiketa katsomassa, josko jonkun tekis mieli (kumilla) tiukkaa p.....ni.


      • Sex40

        Kiinnostaisi kyllä olla sun kanssa. Kiinnostaako sinua vielä vaikka vanha viesti? Pääsi sit parin kanssa kokee kaikkea kivaa 😋 vastaa mulle ja muutki jo naiset jos kiinnostaa 40v parin seura, nainen bi. Olisi tarkoitus löytää se yksi pari tai nainen kenen kanssa voisi tapailla.


    • jonppa234

      ensiviikolla olen viemässä polttarien merkeissä kaverin sinne katselemaan. vinkvink

      • blackwolfe27

        minä päivänä tulossa..?


      • Janne J.
        blackwolfe27 kirjoitti:

        minä päivänä tulossa..?

        Tuu kouvolaan homo. Mennään vetää ensin salireenit ja sitten peppuilut.


    • 12+18

      Tänään pareja?

    • wanker2

      Cinemassa oli kiihoittavaa yhteisrunkkausta.

      • tamperelainen2

        "Cinema" siellä on huono turha tila.


      • m292
        tamperelainen2 kirjoitti:

        "Cinema" siellä on huono turha tila.

        Ei se nyt oikeestaan turha ole. Siellä ois tosi upeeta saada jotain kimppakivaa aikaan, mutta ehkä paikalliset on vaan turhan ujoja. (Tai minä olen ollut siellä väärinä päivinä.)

        Muuten kaikenkaikkiaan kiva paikka, saa yksityisyyttä jos tahtoo, mutta myös gloryholet ja isommat huoneet on saatavilla.


    • youngsterr

      Tällä viikolla kukaan menossa?

    • kakkakauko

      Tällä viikolla kukaan menossa? Tänään kukaan menossa? Ens vuonna kukaan menossa?
      Ihme kyselyjä! Eiköhän siellä aukiolopäivinä pruukaa aina joku olla!

    • tiukat farkut

      Kiva paikka, pari kertaa käynyt ja aina mua pantu. Toinen oli nuori ja toinen keski-ikänen. Ite 22 v. Rohkeesti vaan kiinni munasta ja kyytii löytyy.

    • RuittaajaRane

      Sain tänään ihanasti nauttia yhtäaikaa kahden miehen hyväilyistä. Laukesin ihanasti ;) Toivottavasti pian, siis hyvin pian uudestaan.

    • nuorikolli1

      Mahtaako cinemassa käydä enää ollenkaa väkeä?
      Olen käynyt nyt useamman kerran klo 13-17 välillä torstaisin ja on siellä pari muuta ollut minun lisäkseni. Perjantaisin ei ole ketään ollut paikalla kyseisenä kellon aikana.

      Ensi torstaina olisi myös tarkoitus paikalle mennä, mutta kai sekin yksin runkkaamiseksi menee.

      Bi-henkisenä olisi mukavaa naisiakin paikassa nähdä, mutta eivät taida uskaltaa moiseen paikkaan tulla. Myös 18-30v miehetkin olisi mukava lisä paikassa, kun asiaskaskunta tuntuu koostuvan 45v miehistä.

      • puutteessa.

        oletko lähiaikoina menossa katsomaan elokuvia cinemaan..
        30 v mies kaipaisi seuraa eläviin kuviin .. popcorneja et tarvitse : )


    • Bi-kundi

      Onko joku menossa tänään? Bi-kundi pohtii ensimmäistä vierailuaan... :)

    • ei julkisesti

      Mä en ole ikinä tajunnut sitä miksi pitäisi paneskella jossain julkisessa tilassa. Mielummin nussin kotonani tai kumppanin asunnolla. Saapahan olla rauhassa eikä ylimääräisiä pervoja ole paikalla!

      • tietäväinen

        Olet ihan oikeassa mutta enemmänkin siellä käy 40v ukm, jotka pelkäävät jäädä vaimolleen kiinni homostelusta ja toinen ryhmä on nuoria jotka vielä etsivät omaa seksuaalistasuuntautumistaan. On vielä kolmaskin ryhmä johon sitte kuuluvat ne pervot. Eipä siellä kunnon homoja käy, koska he osaavat etsiä seuransa jo muualta.


    • 23bi_btm

      Onko tänään kukaan menossa? 23v_Btm kyselee ;)

    • kalju85

      onko gloryholeen kiinnostuneita?? kyselee 28w bi vers jäbä

    • Bi-curious

      20.12. ajatteli kolmikymppinen bi-curious kundi käydä kokeilemassa paikkaa iltapäivällä 16 aikaan...

    • ujo1

      Jos en kehtaa tampereella mennä gloryholea kokeilemaan, niin missä seuraavat? Onko hämeenlinnassa tms. Olen lihava 35v bi-utelias ukm ja vois olla mukava maistaa pienen nuoren miehen munaa...

      • J22

        Tekisi itse mieli maistaa pullean pojan kullia, mennäänkö joku päivä yhdessä? Olen 22v :)


      • Anonyymi
        J22 kirjoitti:

        Tekisi itse mieli maistaa pullean pojan kullia, mennäänkö joku päivä yhdessä? Olen 22v :)

        Sopii


    • Ujo1

      Voishan sitä harkita menevänsä. Koska siellä on hiljaista? Olisko suihinotot luonnossa tai autossa mitään? Aika tärkeetä että pysyy anonyyminä kun olen ukkomies...

      • J22

        Itse en tiedä milloin on hiljaista kun en ole koskaan käynyt. Suihinotot kuulostaa hyvälle missä vaan ;)


    • Shyness21

      Onko kukaan menossa lähiaikoina?

    • Ahoihoi

      Kävin tänään ensi kertaa tuossa gloryhole hommassa ja voin vain pyytää anteeksi sinulta joka minua yritit lypsää. Toivottavasti en täysin pilannut päivääsi tai muuten pahoittanut mieltäsi.

    • Tänään ennen kahta voisin antautua vieteltäväksi.

    • Anonyymi

      Ei kannata mennä pelkkiä töllistelijöitä ja käytävällä maleksijoita.
      Kannattaisi laittaa alakerta myös tavara myynnille!

    • Anonyymi

      Bisse ukm suosima paikka.

    • Anonyymi

      Onko unisexi transu naisia? Olisi mahtavaa päästä kokeilemaan transu naista olen 59v mies

    • Anonyymi

      Onko unisexi transu naisia? Olisi mahtavaa kokeilla olen 59v mies

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe