myyjä kysyy tahalleen henkkareita !

asiakas 90-

Olen nyt viimisen 3 vuoden aikana käyny vakio asiakkaana läheisessä kioskissa,olen ostanut useaaseen otteeseen alkoholia ja tupakkaa,ihan alkuaikoina näytin pari kolme kertaa henkkareita kassalla työskentelevälle työntekijälle,sen jälkeen myyjä on kysymättä myyny tupakkaa ja kaljaa,koska muistaa minut

nyt viime lokakuun alusta kauppaan on tullut uusi myyjä,olen nyt parin kuukauden aikana käyny viikossa ainakin 3-5 kertaa ostamassa tupakkia ja AINA HÄN KYSYY HENKKARIT,hän kyllä muistaa minut takuuvarmasti kerta niin monta kertaa olen käyny siellä,eilen kävin klo 14 jälkeen ostamassa tupakkia,hän taas kerran kysyi papereita,sitten illalla klo 19 aikoihin kävin uudestaan pelaamassa pelikonetta,hän hyökkäsi kassalta ja virnuili inhottavasti ja kysyi papereita!

nyt minusta tuntuu että hän tekee sen tahalleen,inhottaa ajatus kun varmasti muistaa minun käyneen ja aina kysyy papereita,mitä minun pitäisi tehdä?
olisiko minulla oikeuttaa sanoa sille vanhalle tutulle myyjälle ``tuo uusi työntekijä tahalleen kyselee papereita`` ei tuo minusta ole oikein,
lopuksi olen päättäny etten käy ollenkaan asioimassa koskaan enään,en loukkaannu varsinaisesti jos joskus kysellään ikääni mutta tuo on oikeesti niin naurettavaa ja säälittävää,ehkä se onkin totta että suurin osa kassatyöntekijöistä on vaan niin katkeroituneita ihmisiä, (toivottavasti joku vastaa)

12

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njoo1

njoo tai sit sä vaan näytät ihan pennulta ja se ei vaan voi uskoo näkemäänsä

• *huoh*

Sen kuuluukin kysyä papereita, vanha myyjäsi ei toteuta velvollisuuttaan. Myyjän tulee kysyä paperit kaikilta, jotka hänen arvionsa mukaan näyttävät alle 23-vuotiailta (joissain paikoissa 25 tai jopa 30). Sillä, onko vakioasiakas tai myyjän tuttu, ei ole mitään väliä. Paperit pitää silti kysyä.

Joten kyllä se myyjä tahallaan kyselee, ihan kaikilta. Se on hänen työtään.

• jo 10v, kiusattu

kokeiles vaa sitä mitä aikositkin miettii koittavas, eli
      sano sille vanhalle myyjälle että uus myyjä ei usko millään että oon yli 18v, ja siks kysyy jatkuvasti henkkarei, niin että voisitko sanoa uudelle myyjälle että lakkaa kyselemästä henkkarei.
      jos ei mee jakeluun, niin must tuntuu että tää uusi myyjä inhoo jotakin tyyli tupakan/ alkoholin käyttöö ja ei haluais myydä sulle niitä siks, ja yrittää siks henkkarei jatkuvasti kysymällä saada sut vaihtaa kauppaa missä sä käyt ostamassa tupakkaa ja alkoholia.

• jo 10v, kiusattu

mun tuntemani tyttö 28-vuotta, samassa kaupassa missä hän käy lähes aina kysytään aina hänen henkkarei kun hän ostaa alkoholijuomia.
        en ole kyllä varma mitenkään siitä käyköhän useinkin siellä, hän totesi kerran jutellessamme tällaisen jutun, kun puhuimme kaupoista.

• jo 10v, kiusattu
        jo 10v, kiusattu kirjoitti:

mun tuntemani tyttö 28-vuotta, samassa kaupassa missä hän käy lähes aina kysytään aina hänen henkkarei kun hän ostaa alkoholijuomia.
        en ole kyllä varma mitenkään siitä käyköhän useinkin siellä, hän totesi kerran jutellessamme tällaisen jutun, kun puhuimme kaupoista.

muuten voihan se olla niinkin että tosiaan myyjien pitää nykyään jankata aina kaikille henkkareita vaikka tuntisi, vaikka onhan se niin että vaan nuorilta näyttäviltä henkilöiltä kysytään.

• tampereella.

No se uus myyjä on vaan virkaintonen, ei mitää sen kummempaa. Kioskeilla kun on vähän se homma ettei ole varaa menettää myyntilupia niin se on sen päähän iskostunut erityisen hyvin. Itellä on tapana aina pienemmissä kaupoissa alkaa juttelee myyjille jotain paskaa, niin jään heidän mieliinsä ja loppuu se kysely.

• kahvimorso123

Jos oisin itte yhtä vanha kuin sää (ja voisin ostaa holia/tupakkaa/pelata pelikoneilla) nauttisin tilanteesta ja jatkaisin siinä kaupassa käymistä. Jossain vaiheessa se myyjä tajuaisu oman lapsellisuutensa.

• 0400 miten voin autt

dont worry. ne on vaan kato nuita peräkammarin naikkosia joilla surraa miljoona omaa ongelmaa mielenpäällä.

sairas mikä sairas

• Q:)

Sitähän se voipi olla se myyjä pelleilee sääntöihin vedoten, tosi hauskaa, kun ei sille itsellee osu omaan nilkkaan ku jos se on sellainen vanha ja rupsahtanut akka. XD pistä sen hermot kireel ja pitkitä ja pölpötä sille kaikkee ja nysvää sitä. Ehkä se ei jaksa sit enään jankata niistä henkkareista.

• Ja miten se, että sinä näytät sen ajokortin tai passin, helpottaa kassatyöntekijän katkeruutta ja pahaa oloa? Miten voit edes loukkaantua tuosta? Papereiden näyttäminenhän onkin niin helvetinmoinen suoritus ja iso rasite.Ja muuten, voi ihan tosi olla, ettei kassatyöntekijä muista sinua. Kaupassa käy varmasti kymmeniä, ellei satoja ihmisiä päivässä. Jos sinulla ei ole sateenkaarenvärisiä hiuksia, et kulje tynnyrissä, tai kolmatta kättä, tai muuta hyvin uniikkia yksityiskohtaa, tuskin jäät kaupankassan mieleen.

Taidan hankkiutua töihin Alkoon, jotta voin olla sadistinen paska ja kiusata ihmisiä pyytämällä heiltä papereita.

• Teeppä seuraavalla kerralla niin, että annat henkkarit käteen jo ennen kysymistä, jos se kysymys on niin vastenmielinen.

• aikuinen ihminen

Ei se myyjän vika ole, jos ulkonäkösi ja käytöksesi perusteella muistutat 11v jonnea. Myyjä tekee vain sen minkä laki määrää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3583
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3342
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2046
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1972
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      43
      1790
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1686
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1645
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe