M70 Varmint on huono ase!!!!!

sellainen1

Ostin tuommoisen M70 Varmint kiväärin. Ekana aseessa oli semmonen vika et se latausvipu ei mennyt sinne taakse asti, No käytin sen sit siä proairsoft liikkeessä ni ei se myyjäkään saanut sitä ladattua joten antovat uuden tilalle. Sitten tässä seuraavassakin aseessa oli aivan sama vika latausvipu ei mennyt taakse asti. Joten älkää missään tapauksessa ostako. Älkää sit yhtää ruvetko sitä, et en osaa käyttää oon 27v ja mul on kokemusta pulttilukoista mut olihan se vika vähä siinäki et menin ostaan tommosen halppis lelun. :-)

15

1615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikQna

Not sure if real or just troll... No olen kyllä varma siitä että 27 vuotias , pulttilukoista tietävä ei ostais tommosta lelua ..

• sgrhtayjudyuf

m70 on halvaksi hyvä ase

• Jos sen vitosella sait niin kai sitten

• Fairsoft

Lol! Itse olen 13-vuotias poika enkä tiedä paskaakaan pulttilukoista ja silti toimii kuin unelma. Saattaa olla itselläs liian pieni haba.

• SyöpäHerra69

Jöllölilöö

• kaikentietäväjonne

Mä oon käyttäny sitä asetta veden alla kaatosateessa lumessa mudassa ja vaikka missä se on airsoftin ak47. Et kuule valittaja jonne rupee pitää niistä aseistas huolta ja käytä aivojas jatkossa.

• DonKyösti

Kyllä sillä torakat tappaa Falloutissa.

• Fuufuu

Varmaa ei mee loppuun asti ku runkkaat sitä

• Kässäätteks

Itselläni on kyseinen m70 ja on toiminut hyvin ainoa ongelma että piippu heiluu vähän runkoon nähden

(kässäätteks te)

• Jussi9990

Minullakin on ollut sama ase ja olen tullut siihen tulokseen että on aivan surkea ase mulla ei voi nostaa enään sitä lukkoa :D

• vesurinomistaja

Ostakaa hyvät ihmiset vesurit (vsr-10) saa ostettua uusia osia ja kestää enemmän mitä proairsoftin lelutarkkari

• saatanannakke

vsr-10 on aivan turha jos sitä ei viritä

• ShakezTheAirsofter

Meneekö kyseiseen aseeseen vesurin osat?

• xDJonne6v

minulla on sama ase ja se toimii täydellisesti!! ei mitään vikaa

• M70.Unelma

Itellä toimii ku unelma riippuu vähä millo o ostanu itellä ollu koht 2 vuot ja tollaseen leluase kastiin aika paljon ja hyvän tuntune tosin ei oo alaku perrääset osat kun oon virittäny sitä ja lähöt 154

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4125
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2253
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      59
      964
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      834
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      833
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      820
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      754
    Aihe