Ostin tuommoisen M70 Varmint kiväärin. Ekana aseessa oli semmonen vika et se latausvipu ei mennyt sinne taakse asti, No käytin sen sit siä proairsoft liikkeessä ni ei se myyjäkään saanut sitä ladattua joten antovat uuden tilalle. Sitten tässä seuraavassakin aseessa oli aivan sama vika latausvipu ei mennyt taakse asti. Joten älkää missään tapauksessa ostako. Älkää sit yhtää ruvetko sitä, et en osaa käyttää oon 27v ja mul on kokemusta pulttilukoista mut olihan se vika vähä siinäki et menin ostaan tommosen halppis lelun. :-)
M70 Varmint on huono ase!!!!!
15
1598
Vastaukset
- ikQna
Not sure if real or just troll... No olen kyllä varma siitä että 27 vuotias , pulttilukoista tietävä ei ostais tommosta lelua ..
- sgrhtayjudyuf
m70 on halvaksi hyvä ase
- Fairsoft
Lol! Itse olen 13-vuotias poika enkä tiedä paskaakaan pulttilukoista ja silti toimii kuin unelma. Saattaa olla itselläs liian pieni haba.
- SyöpäHerra69
Jöllölilöö
- kaikentietäväjonne
Mä oon käyttäny sitä asetta veden alla kaatosateessa lumessa mudassa ja vaikka missä se on airsoftin ak47. Et kuule valittaja jonne rupee pitää niistä aseistas huolta ja käytä aivojas jatkossa.
- DonKyösti
Kyllä sillä torakat tappaa Falloutissa.
- Fuufuu
Varmaa ei mee loppuun asti ku runkkaat sitä
- Kässäätteks
Itselläni on kyseinen m70 ja on toiminut hyvin ainoa ongelma että piippu heiluu vähän runkoon nähden
(kässäätteks te) - Jussi9990
Minullakin on ollut sama ase ja olen tullut siihen tulokseen että on aivan surkea ase mulla ei voi nostaa enään sitä lukkoa :D
- vesurinomistaja
Ostakaa hyvät ihmiset vesurit (vsr-10) saa ostettua uusia osia ja kestää enemmän mitä proairsoftin lelutarkkari
- saatanannakke
vsr-10 on aivan turha jos sitä ei viritä
- ShakezTheAirsofter
Meneekö kyseiseen aseeseen vesurin osat?
- xDJonne6v
minulla on sama ase ja se toimii täydellisesti!! ei mitään vikaa
- M70.Unelma
Itellä toimii ku unelma riippuu vähä millo o ostanu itellä ollu koht 2 vuot ja tollaseen leluase kastiin aika paljon ja hyvän tuntune tosin ei oo alaku perrääset osat kun oon virittäny sitä ja lähöt 154
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020