Kertokaahan onko tämä Dadaismi vai Satanismi palsta, en saa selvää en saa selvää en saa selvää ollenkaan. Terveisiä tutuille ja tuntemattomille rouva on hyvä vaan.
Suokaa anteeksi lukihäiriöni
Tüüris tüllerö
4
135
Vastaukset
- Pen Island
Huomenta vain. Eiköhän tämä ole lähinnä sitä samaa kuin aina ennenkin ensisijaisesti huumoria. Tällä hetkellä huumori vain on itsestäänselvempää kuin se tyypillinen musta raamattu ja satanismi on saatananpalvontaa juttu.
- Starzinger-95
Häh, emmekö me keskustelekaan saatanan palvonnasta? Sain tuosta "teistic satanism diabolic"-hommasta ihan toisen käsityksen.
- Pen Island
Starzinger-95 kirjoitti:
Häh, emmekö me keskustelekaan saatanan palvonnasta? Sain tuosta "teistic satanism diabolic"-hommasta ihan toisen käsityksen.
Kahvitarjoilu on päivän topikki.
- taiffuuni
VOIMA KIRJOITUS!!! Noob... heh heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471866- 961849
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si13979Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46902
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39885