torakoita hotelleissa?

pelkuri 3

Onko Kuuban hoteleissa torakoita?

21

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ontietysti

      on tietysti

    • pelkuri1

      Miten niin tietysti?

    • kuubantorakkasyöse

      miksi kysyt?

    • pelkuri3

      No siksi, kun inhoan niitä yli kaiken ja Kuubaan mieleni halajaa.

    • Zede

      Torakoita voi olla missä tahansa, kun lämpimään maahan mennään. Hotellissa en kyllä ole nähnyt, mutta jossain casa particularissa on tullut vastaan. Älä ihmeessä niiden takia jätä matkaa väliin.

    • kuubafäni

      on myös luteita,hämähäkkejä,vuodepunkkeja,täitä,matoja....ymsymsyms

    • kuuba1234

      Olin 3 vkoa kuubassa, yhdessä 2 tähden hotellissa nimeltään tropicoco niin siellä oli 1 torakka.

    • Matkailija

      Minä olen ollut 2 kertaa Kuubassa, ja yhteensä 5 eri hotellissa, kaikki noin 3 tähteä. Havannassa, Varaderossa ja jossain vuoristohotellissa. Yksi semmoinen iso torakka vipisti kerran lattialla. Saman näköisiä mitä on Kanarialla. Ei siis mitään vaarallisia, tai iholle tulevaa sorttia, vaan vahingossa sisälle joutunut ressukka joka pelkäs enemmän meitä kun me sitä... Sellaiset nyt vaan kuuluvat lämpimien maiden eläimistöön. Yllättävän vähän olen Kuubassa nähnyt. Olen matkustellut 30 maassa, yksi torakka ei ei paljoa hätkäytä tässä vaiheessa :)

    • WWest

      Torakat on samailaisia kuin ihmiset, ne tykkää lämpoisistä keleistä.

      Isot puutarhatorakat, jotka näyttävät samanalaisilta kuin kotiin pesivät pinemmät torakat, pyrkivät sisälle varsinkin kun on myrsky tulossa, muuten ne viihtyvät mieluummin puutarhantapaisissa olosuhteissa. Raid suihku niskaan ja hasta la vista!

    • Kesken suihkun näin torakan parina aamuna Varaderossa. Hotelli oli 4 tähteä. Kirkaisin ja torakka lähti molemmilla kerroilla karkuun. Sen takia ei matkaa kannata kylllä jättää väliin. Ilmoitus hotelliin vastaanottoon ja myrkyttivät. Siellä on tehokkaita torakkamyrkkyjä.

    • seniorita1

      Olimme Varaderossa Iberostar Tainoksessa, yhtään torakkaa ei nähty ja muutenkin hotelli oli tosi hyvä, ruoka hyvää, siistit 2-kerroksiset 4-8 asunnon talot, hotellin ohjelmatarjonta sekä vapaa-ajan että iltaviihteen puolella hyvä. Iso uima-allas jossa pystyi kunnolla uimaan, ranta-alue siisti. Suosittelemisen arvoinen hotelli!

    • 4993dllsl

      Hotel Tropicocossa heinäkuussa vuonna 2009 oli 1 torakka

    • näin on

      Viiden tähden hotellissa on tietenkin torakoita, mutta myös gekkoja ja muutakin pientä ötökkää. Ovet on auki, niin kyllä ne niistä ehtii tulla sisään. Mutta mitäpäs niistä.

    • ei mutta

      En nähnyt ainuttakaan torakkaa tai vastaavaa, mutta huoneessa haisi homeelle ja oli hometta seinällä ja katossa. Suomalaisen luokituksen mukaan 4 tähden hotelli.

      • viiperisti

        Minkäs nimisessä hotellissa olit nimim: ei mutta?


    • ei mutta

      Iberostar Laguna Azul. Hotelli koostuu monesta eri rakennuksesta ja joissakin rakennuksissa on selvästi homeongelmia. Vaihdoimme 2 kertaa huonetta, ennen kuin pääsimme normaalituoksuiseen huoneeseen ja jossa ei näkynyt hometta. Tämän takia en voi suositella kyseistä hotellia. Jos kuitenkin olette jo menossa sinne ja joudutte homeiseen huoneeseen, niin vaihtakaa niin kauan huonetta, että saatte puhtaan huoneen ja olkaa koko ajan yhteydessä suomalaisiin oppaisiin ja pitäkää heidät ajantasalla (jos siis olette matkanjärjestäjän kautta matkassa)!

      • näin on

        Varaderon hotelleissa on kautta linjan ummehtuneen tuoksuisia ja/tai homeisia huoneita. Tämä seikka ei muutu hotellia vaihtamalla, vaan tosiaan huonetta. Ja ennen kuin tosiasiallisesti vaihtaa huonetta kimpsuineen ja kampsuineen, kannattaa käydä tarkistamassa se huone.


      • Hemingwayn jäljillä
        näin on kirjoitti:

        Varaderon hotelleissa on kautta linjan ummehtuneen tuoksuisia ja/tai homeisia huoneita. Tämä seikka ei muutu hotellia vaihtamalla, vaan tosiaan huonetta. Ja ennen kuin tosiasiallisesti vaihtaa huonetta kimpsuineen ja kampsuineen, kannattaa käydä tarkistamassa se huone.

        Olimme hotelli PARADISissa männeenä jouluna. En nähnyt ainuttakaan torakkaa.
        Tytt'reni mies joka on asunut eri maissa lapsena isän ammatin takia kertoi että siellä Varaderossa myrkytetään niinsanotut ötökät ja sitten kasvatetaan niitä vihreitä geckoja tai mitä liskoja ovatkin jotka taas syövät ne hyönteiset jotka ovat alullaan.
        Onko hyvä, en tiedä, meillä oli puhdas hotelli tai bungalow ja olimme tyytyväisiä.


    • liuli

      Havannassakin oli neljän tähden hotelli joka haisi tunkkaselle. Huone oli likainen ja tunkkainen ja vaihtamalla ei kummemaks tullut.

      • Hemingwayn jäljillä

        Miksette menneet Paradison all inklusive? vai oliko liian kallista, Me olimme siellä,
        neljä aikuista ja kolme eri asuntoa, noin 15 000 Euroa, kannattaa kokeilla.


      • Mahtiaisa
        Hemingwayn jäljillä kirjoitti:

        Miksette menneet Paradison all inklusive? vai oliko liian kallista, Me olimme siellä,
        neljä aikuista ja kolme eri asuntoa, noin 15 000 Euroa, kannattaa kokeilla.

        Mistä noin halavalla?
        Minä maksoin 5200 euroa yksin, mutta hintaan sisältyi rajaton määrä naisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1595
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1278
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1008
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe