Miten Indyssä saa viimeisen "salaisen" hemmon ostettua?
Peli suoritettu 99,7%:sesti. Kaikki aarteet ja tehtävät (postilaatikot yms) on saatu. Kentissä on rikottu kaikki mikä vaan on tullut vastaan. Rahaa on kasassa 252 017 220.
Kuitenkin kirjastoon mentäessä yksi hemmo puuttuu, pysyy lukittuna eikä voi millään ostaa. Miten tuon saisi ratkaistua??
Esim. Temple of Doomiin mentäessä valitsen jonkun suoritettavan kohteen (kaikki on siis suoritettu/kaikki löydetty ja moneen kertaan) ja sieltä Free Play. Nassukatraasta 3 viimeistä alimmalla rivillä on "salaisia" hemmoja. Ensimmäistä niistä ei näy, eikä saa ostettua....kaksi viimeistä on.
Artefact Roomissa kaikki loistaa, timantti laitettu -> EI MUUTEN SAA KÄÄNNETTYÄ AVAINTA???? johtuuko viimeisen ukon "puutteesta", kaikissa kolmessa "luolassa" (Warehouse...) käyty moneen kertaan (niinkuin itse kentissäkin).
Indy 2 meni 100%:sesti läpi, eikä tarvinnut liiemmin tahkota. Sai vain kaikki rahat kasaan ja tehtävät tehtyä, niin homma oli selvä. Tämä Indy 1 vaan junnaa...
Kiitos, jos osaatte neuvoa!!!
Lego Indiana Jones 1
3
134
Vastaukset
- 100%läpi
Ensin pitää löytää 5 Han Solon ystävää.
http://www.youtube.com/watch?v=jS48ccwhlLE- doccari1
Kiitos neuvosta!!!
Pitänee alkaa taas tahkoomaan kenttiä läpi....kuitenki jää harmittaan jos tohon jättää.
Kaikissa pelatuissa Legoissa (Pirates, Batman...) on ilmeisesti samantapaista ongelmaa, kun ovat jääneet vähää vaille 100%, paitsi tuo Indy 2
- Suuri Fani
Hyviä nämä lego pelit. Oon pelannu kaikki lego star wars:sit 100% paitsi kolmosta en jaksanu (Campainin vedin ja suht paljon free play) Sitten harry potterit 100% pirates of the caribbean tuli 100% tänään. Sitten ois suunnitteilla pelata indiana jones 1 ja 2. Ja viimeisenä batmanit. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597117Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334233Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152311- 642011
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2051475Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957