Asfaltointi

ab16

Onko kellään komemusta Asfalttiurakointi KK Oystä?

29

4154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärcee

      On tässä keskustelua käyty ko.firmasta.Viestit vain ovat hävinneet jonnekin.Jos joku ne löytää, laita vinkki tänne.

    • pos1

      Meillä kaikki toimi TODELLA hyvin. Yritys teki pohjat EIKÄ OLE ollut mitään ongelmia, eikä VARSINKAAN moitittavaa työn jäljessä. Myös muutama kaveri on ottanut ja TODELLA TYYTYVÄISIÄ ovat olleet.

    • Lumiukko1

      Asfalttiurakointi KK Oy;n nettisivujen mukaan pihoja tehty yli 7000 kpl.Varmasti tästä määrästä pitäisi löytyä jos jonkinlaista palautetta.?????????????

    • lumiukko22

      Aiemmat viestit ovat poistettu tältä palstalta, kertonee lienee jotain toiminnasta, tai sitten ei?
      Ystävälläni on kokemusta. Ei suosittele. Jälki on huonoa ja asiakaspalvelu olematon.

    • Mara_L

      Suosittelen lämpimästi kyseistä firmaa. Meidän vapaa-ajan asunnon 350m2:n piha asfaltoitiin keväällä eikä työnjäljessä tai muussakaan toiminnassa ole ollut huomautettavaa, päinvastoin. Kaikki hoitui niin kuin oltiin sovittu.

      • Naapurin Tonttu

        Palautetta tulee kyseisen firman toiminnasta hyvästä huonoon.Mikä lie totuus?Tietääkö joku, minne Tuusulassa sijatseva Destian entinen asfalttiasema viedään tai onko vielä viety minnekään?
        Toivottavasti tämä kysely ei aiheuta taas palstan sulkemista.


      • itämaan tietäjä
        Naapurin Tonttu kirjoitti:

        Palautetta tulee kyseisen firman toiminnasta hyvästä huonoon.Mikä lie totuus?Tietääkö joku, minne Tuusulassa sijatseva Destian entinen asfalttiasema viedään tai onko vielä viety minnekään?
        Toivottavasti tämä kysely ei aiheuta taas palstan sulkemista.

        Destia on perustettu 2008. Tämän aseman on kai valtio aikoinaan ostanut.Luulisin näin Jos jollakin on parempaa tietoa ,palstalle tietoa.


      • Joumään88
        itämaan tietäjä kirjoitti:

        Destia on perustettu 2008. Tämän aseman on kai valtio aikoinaan ostanut.Luulisin näin Jos jollakin on parempaa tietoa ,palstalle tietoa.

        Haha uunot tääl, Destia on vanha tieliikennelaitos !


    • huhhuh mitä porukkaa

      Haluaakohan ketjun perustaja tietää kokemuksia yrityksestä vai aloittaa taas uuden herjausketjun? Tarvitsee olla harvinaisen tyhmä jos ei ymmärrä miksi edellinen ketju poistettiin.

      Lisäksi kommenttien oikeinkirjoituksesta voi melko helposti päätellä, että sama henkilö on kirjoittanut palstalle jo KUUSI viestiä. Onkohan käynyt edes peruskoulua kun isot kirjaimet, pisteet ja pilkut eivät meinaa millään napsahtaa kohdalleen.

    • IlOtYlitteLijä

      Jotainhan tämä kirjoittelu kertoo firmasta.Toisaalta, tuleevaa kautta varten kannattaa palautteet aina ottaa vakavasti, olipa ne myönteisiä tai negatiivisiä.

      • Piha1

        Meille tehtiin piha ja olemme olleet tyytyväisiä.
        Mielestäni asiallinen kirjoittelu ja kommentointi on aina paikallaan.
        Mutta niin tai näin, meiltä suositus ko yritykselle!


    • yksivain2

      AB16 kyseli kokemuksia Asfalttiurakointi KK:sta.Voisitko tarkentaa, minkälaisia kokemuksia?

    • jooko1

      Kesä tulossa ja kärpäset.Ja sen jälkeen taas puhuttavaa........................

    • Pohjatperseestä

      Parhaiten saat tietoa yrityksen toiminnasta, kun kysyt Lahden käräjäoikeudesta päätöksiä kyseisen firman riidasta ja toiminnan tasosta. Ei jää jossiteltavaa. Tämä on faktaa.

    • lautamies1

      Täytyypä käydä ko.käräjäoikeudessa.Hyvä tieto.

    • kukkuluuruu1

      Kesän työt laskennassa.Hahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaa................................

    • Simo T
    • mevain2

      Jokohan pohjia tehty ja asfaltoitu.

    • tärinäraita

      OKT Rakentajien suosittelema asfaltti urakoitsija.Näinköhän on?

    • kaappi1

      Jokohan tämä a-urakoitsija on pihat päällystänyt?????????????????????????

    • po02

      Hyvinkäällä aloittavat tekemään, jussilankadulla.
      Onhan noita asfalttifirmoja nähty elämän aikana jos jonkin laisia.
      Hinnat vaihtelee jonkin verran.
      mulle ihan sama kuka pihan tekee, kunhan on hyvin ja huolellisesti tehty.
      moitittavaa löytynee varmaan kaikista asfalttifirmoista, mutta eipä minulla tässä muuta.
      Pohjat hoitavat raskin miehet, vähän laiskottelua, ja 1,5 h ruoka paussit, ym ylimääräiset tauot.

    • Koopää

      TVH:n entisellä asemalla????????????? Palataampa vielä palstoille asia tiimoilta.

    • Itämeren kakkonen

      Nyt sitä TVH:ta ei ole enää. Kyllä minä olen nyt helpottunut.

    • Pikijulli

      Pystymetsästä otetaan ukot töihin,johto kyllä ajattelee että kyllä siihen työhön oppii ,mutta aina vie oman ajan ja suttakin tulee.Vaihtuvuus työssä aikamoinen ja pikkasen riitelyä asiosta ja sehän ei ole hyvä työmoraalille eikä siistille ja viimosen päälle työn laadulle.Nim.merk. töitä tehhyt ja teettänyt vuosikymmenien ajan ,useammassakin pikivirmassa.

    • Hildis3

      Aivan todella hyvää työtä lähtien pohjatöistä, mies ja nainen. Ammattitaitoinen porukka teki asfaltin, 160 m2 piha ja pari luiskaa. Tasaiset reunat kivimuurin sivulla, ja kaadot hyvin. Sadevedet eivät jääneet lätäköiksi. Suosittelen todella lämpimästi.

    • Hai_c_kateus

      Nettisivut ainakin näyttää ihan luotettavilta, referensseissä on ilmoitettu myyntimäärät vuosittain (pl. 2015), pienelle firmalle aika hyvät tulokset mielestäni. Ei tosta miljoonia ole voinut kyllä välistä vetää. Montakin navettaa teettänyt? Kuitti se kai käteiskaupastakin annetaan, ja kyllä saa tyhmä olla jos ei tuhansien kaupoista kuittia pyydä.. Useat, varsinkin pk yritykset suosivat käteiskauppoja koska se lisää yrityksen likviditeettiä, isoilla pörssiyhtiöillä voi olla sopimuksissa jopa 60pv maksuajat niin kyllä on pikkuyrittäjä paskat housussa jos pitäisi kymmenien ellei satojen tuhansien urakoita tehdä kun kulut juoksee kuitenkin koko ajan. Ihan mielenkiinnosta kysyn että mistä noista käräjäpäivistä sais lukea? Olisi kiva tietää mistä niitä käydään..

    • Automasa

      Tosi asiat alkaa sattuu.... Kandeis paremmin perehtyy aiheeseen. Referenseihin voi kirjoittaa mitä vain. Ennen kuin KK oli tehnyt yhtäkään pihaa mainostettiin kovasti 5000 pihan kokemuksella. Taisi muisti pettää ne 5000 pihaa teki varmaan tieliikelaitos, kun johtaja oli siellä vielä työssä.
      Olin itsekin kyseisessä yrityksessä työssä. Palkan maksaja ei ainakaan ollut KK ja kaikki tarvike laskut eri yritysten nimillä. Hyvin osataan veroja kiertää. En jaksanut itse katsella touhua kovin pitkään, kun toisen firman työvaatteita ja logoja piti vaidella kesken päivää ennen seuraavalle mestalle menoo. Kertoo kyllä hyvin et ei oo kaikki asiat reilassa. Ja on noita juttuja käräjillä näköjään muuallakin Kotkassa ja Lahdessa.

      • Yyykaakoo8888

        Ja mä olen jeesus


    • MikaXXX

      En voi suositella, Tilattiin taloyhtiön pihan asfaltoinnin uusinta pohjatöineen. Urakkaajaksi sovittiin heinäkuu '16. Kun urakkaaika läheni myyjä soitti ja ilmotti asfaltti porukan tulevan seuraavalla viikolla. Lopulta kaverit ilmesty paikalle syyskuun lopussa '16. Pohjatyöt tehtiin kiireellä ja saivat lohkastua paloja ulkoseinästä, minkä lupasivat korjata mutta eivät koskaan tulleet ja jouduttiin tilaamaan toinen firma korjaamaan (onneks saatiin se vähennettyä loppulaskusta). Asfaltointi tehtiin 2 viikkoa pohjatöiden jälkeen keskellä syysmyrskyä, joten valmiin asfaltin joukosta löyty käpyjä yms. Kaadot oli pielessä ja reunat ihan vinossa. Yrittivät jälkikäteen korjata, mutta eihän siitä nättiä saanu mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe