Onko kellään kokemuksia kyseiseltä linjalta? Mitä olet tehnyt valmistumisesi jälkeen? (töihin, lisää opiskelua? )
Onko opiskelu ollut minkälaista?
Itseäni kiinnosti linja niin, joten sinnepä olen menossa opiskelemaan nyt ensimmäistä vuotta. Pienijä vinkkejä yms saa antaa tulevia vuosia varten! :)
Audiovisuaalisen viestinnän perustutkinto
3
463
Vastaukset
- media-assistentti
olet valinnut alan jolla ei ole muuta tarjottavana kuin työttömyys. harjoittelupaikkaa koulua varten olis myös hankala saada, vaikka olin hyvä oppilas(arvosanat vain nelosia tai viitosia) ja osaava ja ahkera.
valitettavasti ala ei työllistänyt minua ja olen joutunut vaihtamaan alaa.
toivon kuitenkin sinulle parempaa onnea. - max
joo..siis ite alotan nyt toista opiskeluvuotta kyseisellä alalla ja voin sanoo et vaikka tuolta alalta ei töitä löytyiskään ni taidoista mitä koulussa opppii on varmasti hyötyä tulevaisuudessa. koulussa oppii paljon tekniikan perusasioita, ei tietenkään hirveen laajasti koska on kyse kuitenkin audiovisuaalisesta viestinnästä. mut jos vähänkin ala kiinnostaa ni mikäs siinä :)
- tyttö
Valmistuin vuoden alussa media-assariksi ja olin noin kuukauden työttömänä kunnes sain paikan, jota en edes muistanut hakeneeni. Nyt teen pieniä mainoksia pienessä mainostoimistossa, ja työsopimus on ainakin vuoden vielä voimassa.
Meille ainakin toitotettiin koulussa että on niitä jatkokoulutuspaikkoja olemassa, toisinsanoen ammattikorkeakouluissa olevia medianomi-koulutuksia, mutta mitä nyt olen kuullut ihmisiltä, on niihin vaan aika vaikea päästä huolimatta siitä että on jo alempi tutkinto suoritettu.
Välillä tuntui koulussa, ettei meille oikeasti mitään opeteta, mutta kai sitä omalla yritteliäisyydellä sitten jotain on oppinut kun täällä töissä pärjäilen.
Hanki vaan koulun ulkopuolisia töitä, eli asiakkaita heti kun tunnet olevasi valmis siihen. Saat työnäytekansioon ihan oikeita hommia näytille sitä työnhakuaikaa varten !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648