Millaisesta yrityksestä on kyse? Kävin sinne noin pari vuotta sitten hakemassa työpaikka välitysfirman kautta Tikkurilasta ja vaikka minulla oli 14v kokemus tehtävistä ei edes itse firmaan haastatteluun pyydetty. Aina välillä seurailen avoimia työpaikkoja ja kyseinen firma on melkein jatkuvast hakenut työntekijää eri välittäjien kautta ja myös tälläkin hetkellä on haku päällä ja sama täti Tikkurilasta myös välittämässä vaikka jo silloin jäi hänestä epäammattimainen vaikutelma. Onko yritys jollain tavalla täysin mätä? vai miksi vuosia hakee työntekijää ja pysyvää henkilöä ei töihin saa?
Hakaniemen Metalli Vantaalla
asxcv
2
379
Vastaukset
- SarasvuonValmentama
Käy katsomassa ja kerro kokemukset. :)
- Tahtois tietää kans.
Viron ja venäjänkielisten osuus henkilöstössä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398