Kävin sitten tutustumassa Note SE .hen. Pienellä mekkauksella siitä on saatu ihan ok:n näköinen vekotin. Sisätilakin olis ihan ok...mutta harmikseni huomasin että takapenkki on auttamattomasti liian kapea 3 lapselle, verrattuna nykyiseen ajokkiin. Muuten auto olisi ihan käypää valuuttaa meille. Eräskin tuttu osti perheen ykkösautoksi Kia Picanton ( heillä on 2 lasta) ja on sanonut sen riittävän mainiosti,kakkosutona heillä tosin 90-luvuh lopun Laguna Break, joten ajattelin jospa Note olisi riittävä meille....
Itse asiassa hieman olen ihmetellyt että Nissanilla on vain 1 malli joka täyttää perheauton kriteereitä, vaikka muualla maailmassa myydään useampia malleja.
Parisen viikkoa sitten kokeilin 3 vuoden ikäistä Tiida HB-mallia, ja se jotenkin tuntui enemmän perhe-autolta. Siinä olemuksessa tosin on jotain kummallista, vähän kun olisi jätetty puolitiehen..ja mallinimi "lelumainen" :D
Eipä tässä muuta, kunhan avaudui tästä.
Note tsekattu
Cherry Båmb
1
171
Vastaukset
- Noteclio
uusi Note julkaustiin jouluksi. Jakaa alustan, moittirin ja muun tekniikan uuden Clion kanssa. Tulee myyntiin myöhemmin 201$.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247