Kertokaapa nyt tyhmälle että eihän ole luvassa mitään erillisiä netin käyttö kuluja kun otin siis mega reilu paketin johon kuuluu 2m netti? Edellisen liittymän lasku tuli juuri ja siinä oli datasiirto maksuja veloitettu 2e/krt..
datasiirto maksuja mega reilu liittymässä?
3
718
Vastaukset
- Reilua...
Reilun kuukausimaksu sisältää:
- Valitsemasi määrän puhetta kotimaisiin GSM- ja lankaliittymiin
- Valitsemasi määrän teksti- / multimediaviestejä kotimaasta lähetettynä
- Mobiililaajakaistan valitsemallasi nopeudella ilman käyttökattoa! - arzi1
Älypuhelimien datasiirtomaksut tulevat yllätyksenä monelle! Luin juuri, että äiti oli ostanut pojalleen uuden puhelimen ja saanut ennen joulua 1400 euron puhelinlaskun pojan "puheluista".
Ostin itse pojalleni Nokia Lumia 800 ja olin heti yhteydessä liittymän tarjoajaan ja puhelimen sopimus muutettiin sellaiseksi, että siinä on rajaton datasiirtomaksu. Kuukaudessa siitä tulee nyt 4,90 euron kiinteä maksu!
Suosittelen!- ubuer köntsä
Tätä ei voi tapahtua kuin soneralla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1444802- 1843923
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1163604Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381876
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401668Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213