Myydäänkö Jyväskylässä seksiä?

Tutkiva tohtori

Myydäänkö Jyväskylässä seksiä? Minkä ikäisiä uskoisit seksiä myyvien ihmisten olevan ja mihin tarpeisiin seksiä myydään?

Kattaako seksin myynti elämisen vai tarvitseeko tehdä muutakin?

Onkohan opiskelijoiden keskuudessa kuinka paljon ihmisiä, jotka kartottavat tulojaan seksiä myymällä?

37

6437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleva tohtori

      Tohtori kyselee, että mihin tarpeisiin seksiä myydään...voi, voi! No tyydyttämään seksuaaliset tarpeet - oliko yllätys? :D

      Eipä kiinnosta maksettu seksi perheellistä miestä, ei tosin muutenkaan!

      • NUSSI VIERASTA!!!!!!

        äLÄ PUJU PASKAA ETTEI KIINOSTAIS!
        eT OO MIES ETKÄ MIKÄÄN JOS TÄÄLLÄ PITÄÄ VALEHDELLA ETTEI VIERAS SEKSI LIINNOSTAIS!!!
        tAI SITTEN OOT HELLUNTALAINEN TEKOPYHÄ MUITTEN TUOMITSIJA SHITTI!


      • haista vittu...

        Junttipaska!


      • Tuleva tohtori
        NUSSI VIERASTA!!!!!! kirjoitti:

        äLÄ PUJU PASKAA ETTEI KIINOSTAIS!
        eT OO MIES ETKÄ MIKÄÄN JOS TÄÄLLÄ PITÄÄ VALEHDELLA ETTEI VIERAS SEKSI LIINNOSTAIS!!!
        tAI SITTEN OOT HELLUNTALAINEN TEKOPYHÄ MUITTEN TUOMITSIJA SHITTI!

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!


      • Tuleva tohtori
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!

        Tosin pituus 184 cm ja paino 117 kg, mutta silti...


      • homohattu
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Tosin pituus 184 cm ja paino 117 kg, mutta silti...

        Pian työtön eronnut läskikasa. Tutkijoita ym. huuhaa toimia pitää yhteiskunnassa ollakin, ettei työttömyysluvut näytä niin rumilta. Työkokemus on se mitä arvostetaan, tittelit vain ajanpeluuta kohti työttömyyskassaa.
        T: Vakivirassa, töitä lopuksi elämää tiedossa


      • tane hd
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!

        Vaimo,no. Jos kutsut sitä pumppubarbaraa sellaiseksi..


      • Luuseri
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!

        Mulla sama, paitti että oon valmis tohtori. Vitun köyhä! HAHHAAHAHAAAA


      • suihinottaja
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!

        Kehonrakentaja nainen 'PunttiPaula' , jolla klitoriskin on kuin miehen kalu.
        Piilohomoseksuaali olet. Ihannoit maskuliinista naista. Selvä tapaus. Tule jo ulos kaapista miesrakastaja-vinkuja.Pikku-pili.


      • Anonyymi
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!

        Vahva vaimo sulla. Sä et itse tuollaisia rautoja liikuta.


      • Anonyymi
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!

        Vain 205kg🤣 mulla nousee 330kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain 205kg🤣 mulla nousee 330kg

        Mulla on trukki millä nostelen rautoja. Tyhmää rehkimistä. Minä säästän kaiken energian naisiin. Moni nainen ei tule enää toista kertaa luokseni yöksi, syyksi sanoivat ettei paikat kestä 12 kertaa yössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on trukki millä nostelen rautoja. Tyhmää rehkimistä. Minä säästän kaiken energian naisiin. Moni nainen ei tule enää toista kertaa luokseni yöksi, syyksi sanoivat ettei paikat kestä 12 kertaa yössä.

        Ovat vain kohteliaita. Tarkoittavat etteivät jaksa jatkuvaa tuloksetonta nylkytystäsi kun ei se tunnu missään.


      • Anonyymi
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!

        Juuri näin👍💪


      • Anonyymi
        Tuleva tohtori kirjoitti:

        Kaunis vaimo, kohta valmis tohtori (väitöskirja työ alla), musta vyö karatessa ja penkkipunnerus 205 kg (ilman penkkipaitaa) - mitä muuta mies voi vaatia :D

        Hommaa sä tauti maksulliselta, samoin te muut vinkujat!

        Karate? Penkkipunnerrus?? Hyi helvetti🤮


    • mitään ei oo

      Ei myydä. Ei Jyväskylässä edes ole seksiä.

      • se bbwmature

        Jyväskylästä noin sata km.Ja sexiä olis.jos on kiinnostusta,Ja ainakin hiukan tuntuisi olevan,eikä hinta ole paha.kohta ilmestyy sähköposti.mistä saa hommattua eteneen.


      • minimunn..
        se bbwmature kirjoitti:

        Jyväskylästä noin sata km.Ja sexiä olis.jos on kiinnostusta,Ja ainakin hiukan tuntuisi olevan,eikä hinta ole paha.kohta ilmestyy sähköposti.mistä saa hommattua eteneen.

        Laetaha tokkiisa sitä ossootetta,sua jooluna torttuva..t. Isotteleva läski tohtuuri,tuleva


      • Anonyymi
        minimunn.. kirjoitti:

        Laetaha tokkiisa sitä ossootetta,sua jooluna torttuva..t. Isotteleva läski tohtuuri,tuleva

        Voe onneton kun yrität jotain murretta vääntää.


      • Anonyymi

        No sinäkösitäpersettäs myytkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinäkösitäpersettäs myytkin

        Juu mutta sulle ei edes rahasta onneton


    • siveä xx

      Semmoista kaupunkia ei olekaan missä ei saisi maksullista..

      • Anonyymi

        Vaan sulle ei edes rahasta onneton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan sulle ei edes rahasta onneton

        Vaihda jo levyä rääpäle


    • Anonyymi

      Oli niitä ainakin vielä silloin kun asiaan ei puututtu.Huora on luotettavin ihminen naispuolisista olioista eikä tuu tauteja vaikka joku niin valehteli tuolla yllä.
      Eli jokainen terve mies maksaa tussusta tavalla tai toisella oli se sitten vaimo tyttöystävä tai maksullinen.

    • Anonyymi

      Maksulliset ovat edullisimpia pitkässä juoksussa. Ei tule "korkotappioita".
      Kaupungin torille opiskelijat kerääntyivät viikolla puolenyön tietämissä silloin vanhantien aikaan. Baariin oli tuhlattu kaikki viikkorahat ja piti ansaita lisää että pääsi kotiin hakemaan uuden purkin hilloa.

    • Anonyymi

      Minä en myy seksiä, sitä saa naiset minulta ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Paitsi ettei kukaan huoli hähähä.


    • Anonyymi

      Kyllä kauppaa alalla käydään ja aina on käyty . Helppo raha houkuttaa satunnaisiinkin tarpeisiin . Pikavippiä parempi ei tarvitse maksaa takaisin .

    • Anonyymi

      Kyllä Jyväskylässä myydään pleksiä. Varmaan Puuilossakin.

    • Anonyymi

      Thainaisen viiva on ulkonäöltään,kuin sammunut sammakko... johtuu ahkerasta käytöstä?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti olet tavannut molemmat. Itse en ole sammunutta sammakkoa tavannut. Enkä muutenkaan enää tavaa, se liittyi lähinnä peruskoulun alkuunja esikouluun.


    • Anonyymi

      KYLLÄ seksi tuo ja taksi vie vai oliko se päinvastoin-

    • Anonyymi

      Tukkimiehillä keksiä riittää

    • Anonyymi

      Ei tee mieli pusutella,kun miettii mitä kaikkea miehen nenä onkaan kyntänyt..

    • Anonyymi

      Yksi ministerikin on sanonut olevansa spermaturpa.

    • Anonyymi

      Yksi pressanvaalin kakkosella hävinnyt taas sanoo olevansa kakkanenenä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe