Noutava kissa jolta ei temput heti lopu

Milli niminen kissani ei ole mikään tavallinen seura-/sisäkissa. Se osaa mm. noutaa: http://s1010.beta.photobucket.com/user/Sipeteus/media/Elukoita/IMGP0426.mp4.html

Milli osaa myös antaa tassua, ylävitosta/läpyä, se osaa myös istua, tulla luokse ja mennä maaten, hypätä pyynnöstä esim sohvalle, myös kuljetus laatikkoonkin se menee käskystä. Lelua se tosin noutaa yleensä vain silloin kun sitä huvittaa leikkiä ja joskus se jokin lelu on yön aikaan tupsahtanut sänkyyn :)
On hieman tuumailtu josko yrittäis opettaa kierimään ja nostamaan molemmat tassut ilmaan.

5

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jes.........

      ihana katti aina ne keksii uutta tekemistä muista palkita se kun tekee jotain temppuja.

      • Sen takia niitä herkku pusseja onkin melkein joka nurkassa huushollia =) Kissakin tietää hyvin kun yhden laatikon aukasee mitä sieltä yleensä haetaan (=kissan nameja) säntää samantein jalkoihin urisemaan ja tassua se tuppaa jo antamaan ilman että siltä edes mitään pyytää xD


    • sebetri

      Mulla on kans noutava kissa. Muuta se ei sitten osaakkaan. :D Muutakun nuolla naamaa.

    • NoutajaKissa

      Otin puolipitkäkarvaisen kissanpennun ja se alkoi heti noutamaan lelujaan. Nyt se on noutanut jo kuukauden ja on vajaat 4kk.

    • weehoohuu

      Meillä on tullu ongelmia 4vuoden ikäsen narttu kissan kanssa kun se yöllä laitetaan kylppäriin (ettei sotke paikkoja yöllä..) Pitää kylppärin ovi laittqaaveitsellä lukkoon kun rouva osaa avata ovet =D mutta kerran se oli sen lukosstakin saanut auki.. wtf..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe