Liittyminen

usavlat42

Hei olen uusi keskustelija tällä s24 palstalla. Olen kiinnostunut mustasta magiasta ja demonologiikasta. Haluaisin lisätiedot TOS liittymisestä ja s24 kahvi tarjoilu tapaamisesta. En liittyisi Taiffuuni järjästöön.

11

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S24 DiabolicOverlord

      1. Musta magia ja demonologiikka ovat salaperäisiä asioita joten niistä suoraan kertominen tälläkin palstalla on kielletty (siksi käytämme salakieltä ja hämäystaktiikoita)

      2. TOS liittymisestä saat tietoa TOS edustajilta. Se kiinnostaa hyvin harvaa tällä palstalla olevaa

      3. S24 Kahvitarjoilutapaaminen on vain henkilöille jotka ovat ansainneet tarpeeksi kunnioitusta vuosikausien kovalla työllä tällä palstalla. Sisäpiirin ulkopuolisille oikean tiedon levittämisestä seuraa loppuiän kirous

      Toivottavasti näistä tiedoista oli sinulle hyötyä.

    • tehkää itse matikkanne

      1. "järjästö"
      2. "demonologiikka"
      3. ToSiin liittyminen s24:n kautta
      4. usavlat42 -> valtaus24

      Eli kovasta yrityksestä huolimatta keskimäärin yksi housuunpaskominen per kirjoitettu rivi. Valitettavasti.

      • ps.

        5. kahvi_tarjoilu


      • S24 humanist scum

      • S24 humanist scum
        S24 humanist scum kirjoitti:

        Narahdit, senkin fage.

        http://www.youtube.com/watch?v=2LM0CZZ9Uw8

        Ps. Taiffuunille kahvitarjoilu tilaisuuteen ACCESS BANNED FOREVER !

        HUOM! Membertiedotepiiloviestkoodivihjeseuraavakokous&TOSliitäntäohjeet nelsonvideoonsisälletty.


    • 2/5

      Todella uusi keksustelija kahvitarjoilut järjästölle? Ei voi tietää!!!

      • s24diablo666sgeletor

        0/5 paskakahvi ostettu lidlistä ja keitetty moneen kertaan samoista puruista ilman hermesetas makeutukset EHKÄ,
        JOS yli 10 vuotta 24/7 kunjoitusta 350 eur ja norttikartonki ja nakkelehdet kerran kuussa sgeletorille muussa tapauksessa NEVER! (se tarkoittaa että ei ikinä)


      • hordealliance666777
        s24diablo666sgeletor kirjoitti:

        0/5 paskakahvi ostettu lidlistä ja keitetty moneen kertaan samoista puruista ilman hermesetas makeutukset EHKÄ,
        JOS yli 10 vuotta 24/7 kunjoitusta 350 eur ja norttikartonki ja nakkelehdet kerran kuussa sgeletorille muussa tapauksessa NEVER! (se tarkoittaa että ei ikinä)

        LOL 5/5


    • kiinnostumus

      suomi24 leader yhteistiedot?
      Rekistöröity jäsen ON

      • S24 tiedotus

      • s24 tiedotus
        S24 tiedotus kirjoitti:

        S24 leader yhteystiedot :

        Oskari Olematon, Nollakatu nolla
        Jos et tiedä, niin anna olla
        Läskiset portaat ja luurankohissi
        oven päällä lukee että Oskarin tissi

        http://www.youtube.com/watch?v=WuInpEZp15w

        HUOM! Leaderiin ei suora yhteys paitsi TELEFAXilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe