Nyt rupesi oikeasti säälittämään hierojan puolesta.
Minulla on ilmavaivoja ja paukuttelen paljon.
Tiedän että kun selkääni hierotaan paha ilma peräaukostani nousee suoraan hierojan nenään, jos paukuttelen.
Niinpä ennen hierontaani kävin hieronta talon WC:ssä haisemassa. Ei auttanut. Pientä pataa lykkäsi koko ajan kun hieroja käsitteli selkääni ja erityisesti pakaroita hierottaessa paukuttelin suoraan hierojan nenään.
Miten tämän voi selittää, kannattaisko pyytää anteeksi ja onko hänellä nyt jotain hampaankolossa tämän jälkeen minua kohtaan?
Hieroja parka
6
1499
Vastaukset
- Missu843
Luulisin, että hierojat ovat aika tottuneita asiakkaan ilmavaivoihin. Kaikillahan meillä on välillä kaasuvaivoja. Toki voit pyytää anteeksi, mutta ei hierojan tuollaisesta parane suuttua, jos haluaa asiakkaansa säilyttää.
- +++
Juu,kyllä flatukset kuuluvat hierontaan.usein maha alkaa elämään hieronnan
aikana omaa elämäänsä.voihan hierojan kanssa asiasta puhua,luulisin että
hieroja kehoittaa päästämään kaasut ulos.siisti ihminen päästää pierut ulos,
ei pidä niitä sisällään.Haju haitta on sit toisten ongelma..eikös niin.
y.t.koulutettuhieroja - aikuinen minäkin
tämmöstä paskaa kirjotellaa joka päivä ja pelleillään ja katsotaan miten toiset pokkkanan reagoi.. hävetkää
- romualdo2
sinulle nm. aikuinen minäkin - nohh tuota on vähän vaikea uskoa... josko kuitenkin teini siellä, murkkuikäinen aikuinen ...? kysehän on mitä luonnollisimmista asioista.... eikös! jos et ole tuon enempää sinut omien kehollisten toimintojesi ja halujesi kanssa niin eikö olisi parempi jättää viesti kirjoittamatta.... !?
- vaihtoehto on
Muuttakaa ruokavaliotanne, niin ei tarvitse niin paljon pölläytellä ja haista.
- Anonyymi
Miksi ei hierojat sitten muka hajuja voisi sietää. Joudutaanhan me hoitajatkin sietämään asiakkaiden pörinöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465651Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482875- 1832595
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92230- 262039
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121912törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141645- 1451285
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131087