Rahanvaihto

kukkaro2012

Mikä siellä on kurssi tällä hetkellä? Kannattaako rahaa vaihtaa Suomessa vai vasta paikan päällä?

12

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Forex

      Oleksää ninkun ihan tosissas ton kysymykses kans? Niin huanoo kurssia täällä ei ookkan että suamessa koskaan ikinä milloinkaan kannatas vaihtaa thaimaan valuuttaa!!
      39-40..siinähän se kurssi keikkuu.
      Ja ihan vink vink....saat lomastas hiukan enemmän irti, kun selvittelet muutamia perusjuttuja lomakohteestas. Iha noin kaverina vaan...

    • Forexin herra

      Samalla kun hain kirkolta huopatossut ja uuden varsiluudan, niin tarkistin myös tuon kurssin.
      39,56. Siinä sellanen tän ehtoon kurssi noi suurin piirtein...pikkasen toi eri kojuissa vaihtelee että näin ikkää...

    • rahan vaihto

      Ei kaikki tiedä aina kaikkea.Ehkä jonkun mielestä kysymys on tyhmä mutta ei minusta.Itsekkin olen lähdössä Thaimaahan ja mietin tuota samaa.

      • Tosi urpo

        No ihan mite lystäät, mutta kun laitat googleen haun "rahanvaihto suomessa vai thaimaassa" niin saat pikkasen vajaat 3000 vaihtoehtoo mistä sitä tietoo etsiä, ja muutenkin. Thaimaan lomastaan saa paljon enemmän irti kun näet vähän vaivaa olemalla muuallakin kun suomi24:n palstalla. Esim. Thaiklupin sivuilta HAKUA käyttämällä saat hiukka enempi infoo kun täällä, mutta up to you, valinta on toki sinun.


    • Rehellistä??

      Ovatko khao lakissa rehellisiä rahanvaihto pisteissä? Täytyykö laskea rahat uudelleen ne saatuaan? Taannoin olin Intiassa ja kovin meinasivat välistä viedä.

    • pappa661

      Ei ole kohdalle virhettä kertaakaan sattunut, toki vaihot on aina pieniä ollut tyyliin 100-150e kerrallaan

    • svwall

      Rahaa kannattaa vaihtaa vasta paikan päällä. Ei missään nimessä suomessa. Taskulaskin missä 2 valuuttaa, kätevä mukana. Siihen ohjelmoit kurssin niin on koko matkan helppo katsoa mitä mikin maksaa euroissa. Ja kun vaihdat rahaa, niin laskeppa etukäteen mitä pitäis saada, niin helppoa se on. Meitä ei edes yritetty huijata kertaakaan.

    • porto de

      Voi luoja jos bahtia eurolta saa jossakin enemmän......sieltä äkkiä vaihtamaan.

      • porto de

        siis tarkoitin pari bahtia/euro.


    • jos 100 euron vaihdosta saa 15 euroa enemmän Khao Lakissa kuin suomessa niin eiö kö se ole selvää voittoa kun vaihtaa esim esim 400 euroa niin plussaa 60 euroa, tietenkin jos valuuttan vaihdostsa haluaa ottaa takkiinsa niin ei muuta kuin eurot vain THB eiksi suomessa.milloinhan tämä asia menee suomalaisille perille siitä on ollut kyllä tälläkin palstalla juttua että eurot batheiksi perillä, jos nyt välttämättä vaihtaisi niin Helsinki-Vantaalla muutama kymppi , Esim. Khao Lakissa on niin paljon valuutavaihto pisteitä ettei niitä voi olla huomaamatta jos ei ole umpisokea sama koskee pankkiautomaatteja.

    • Kemppu

      Sadan euron vaihdossa ero on parin euron luokkaa jos vertailee Suomen ja Thaimaan kursseja. 1000 eurossa parikymmentä euroa. Itse en kyllä tuon rahan edestä jaksa kurssien perässä juosta lomalla. Mutta kukin tavallaan.

    • jojo11

      Pari vuotta sitten thaimaassa käytyä kamut vaihto rahat suomessa ja ite thaimaassa.
      Vajaa 10-15% paremmalla hinnalla paikanpäältä saa.
      Ei nuo keskustan forexi pisteet vuokratta tuolla keskustoissa ole, tästä syystä thaikkulandian pienemmän tulot mahdollistavat paremmat kurssit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe