Miten sen kolmas Skenenaario mennään läpi kun yhessä kohdassa jumittaa että ei pääse eteen päin tietääkö kukaan? ja muuten resident evil outbreak on nyt parhaimpia versioita mitä on tullut siitä!
Resident Evil Outbreak
11
2127
Vastaukset
- miiak
Missä vika? Apinakin sen tietää että tämä alue on tarkoitettu Silent Hill -pelille!
- Susanne
Asiat voi ilmaista monella tavalla. Olitkohan ehkä liian kiivas?
Kirjoittaja voi sitä paitsi olla vasta lapsi. - ?11
Susanne kirjoitti:
Asiat voi ilmaista monella tavalla. Olitkohan ehkä liian kiivas?
Kirjoittaja voi sitä paitsi olla vasta lapsi.Silent Hill 4:sesta miten siinä edetään???...
Minulla on se. Siinä sinulle "Miiak"
Ja muuten en ole enää ihan lapsi... - Mikko
?11 kirjoitti:
Silent Hill 4:sesta miten siinä edetään???...
Minulla on se. Siinä sinulle "Miiak"
Ja muuten en ole enää ihan lapsi...Onko sinulla kenties Amerikan versio Silent Hill 4:sta? Kun Euroopasta ei niitä vielä saa... valitettavasti...
- mal82
Mikko kirjoitti:
Onko sinulla kenties Amerikan versio Silent Hill 4:sta? Kun Euroopasta ei niitä vielä saa... valitettavasti...
Mulla ittelläni on ollu jo kuukauden verran. kai? silent hill 4:sen japanin versio. siitä löytyy englannin kieliset tekstitykset eli hyvin pystyy pelata. on muuten hyvä peli. parempi kuin kolmonen...
- ?!!
mal82 kirjoitti:
Mulla ittelläni on ollu jo kuukauden verran. kai? silent hill 4:sen japanin versio. siitä löytyy englannin kieliset tekstitykset eli hyvin pystyy pelata. on muuten hyvä peli. parempi kuin kolmonen...
Minullakin on ollut se jo pitkään.
Silen Hill: The Room ja on Amerikan Versio
Englanniksi ja kaikin herkuin. - Aapee
Mikko kirjoitti:
Onko sinulla kenties Amerikan versio Silent Hill 4:sta? Kun Euroopasta ei niitä vielä saa... valitettavasti...
Amerikan versiota ei ole vielä edes amerikassakaan. on vain japanin versio. Amerikan versio tulee syyskuun lopulla, kuin myös euroopan versio.Ja japanin versiota voi pelata modatulla pleikkari kakkosella joka jo monella suomalaisella on.
- Just sä.
Etkö osaa lukee ? Tää on Silent hill forum. S-I-L-E-N-T H-I-L-L. Ei Resident evil.
- ffe
Minä en ymmärrä miksi täällä kaikki on sellaisia pilkunraiskaajia! Voi kamala jos nyt sattuu kysymään jotain Resident Evilistä Silent hill osiossa! Ne kummatkin on kauhupelejä (ehkä aika paljon eritasoisia, mutta kuitenkin) ja monet silen hilliä pelanneet pelaa myös resident eviliä, että minustakin tuntuisi kaikista luonnollisemmalta kysyä neuvoa täällä kun jossain yleistetyssä osiossa!
- Powerslave
ffe kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi täällä kaikki on sellaisia pilkunraiskaajia! Voi kamala jos nyt sattuu kysymään jotain Resident Evilistä Silent hill osiossa! Ne kummatkin on kauhupelejä (ehkä aika paljon eritasoisia, mutta kuitenkin) ja monet silen hilliä pelanneet pelaa myös resident eviliä, että minustakin tuntuisi kaikista luonnollisemmalta kysyä neuvoa täällä kun jossain yleistetyssä osiossa!
Joillakin on vaan niin suuri tarve päteä joka asiassa. Yksi asia mitä en ole koskaan ymmärtänyt, on se että joidenkin pitää sanoa aina kaikki niin negatiiviseen sävyyn. Joku postaa Resident Evil aiheisen viestin Silent Hill-alueelle - onko sillä nyt niin hirveästi väliä? Varsinkin kun kyseessä on tällainen kaikille avoin foorumi, johon ei tarvitse edes rekisteröityä kirjoittaakseen. Ja jos siitä on pakko huomauttaa, niin eikö asiaa voi ilmaista hienovaraisemmin? Esim. näin: "Hei, postasit viestisi väärälle alueelle, täällä keskustellaan ainoastaan Silent Hillistä", EI NÄIN: "V*itun vammanen, osaatko edes lukea? Täällä keskustellaan Silent Hillistä, painu helvettiin!!11"
Peace, Powerslave =) - Aapee
Powerslave kirjoitti:
Joillakin on vaan niin suuri tarve päteä joka asiassa. Yksi asia mitä en ole koskaan ymmärtänyt, on se että joidenkin pitää sanoa aina kaikki niin negatiiviseen sävyyn. Joku postaa Resident Evil aiheisen viestin Silent Hill-alueelle - onko sillä nyt niin hirveästi väliä? Varsinkin kun kyseessä on tällainen kaikille avoin foorumi, johon ei tarvitse edes rekisteröityä kirjoittaakseen. Ja jos siitä on pakko huomauttaa, niin eikö asiaa voi ilmaista hienovaraisemmin? Esim. näin: "Hei, postasit viestisi väärälle alueelle, täällä keskustellaan ainoastaan Silent Hillistä", EI NÄIN: "V*itun vammanen, osaatko edes lukea? Täällä keskustellaan Silent Hillistä, painu helvettiin!!11"
Peace, Powerslave =)Powerslave on kirjoitustensa perusteella aika viisas tyyppi.(tähän ei liittynyt sarkasmia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758