Tiedoksesi sinulle "palstan kateellinen"

"palstanLinkitetty"

Eilen tuli meikäläiselle tiedustelu Hagelstamilta josko osallistuisin kahdella nimenomaisella teoksellani heidän julkiseen huutokauppaansa. Olivat itse valikoineet nuo kohteensa kotisivuiltani. No, toinen niistä oli ennestään myyty mutta pääsimme kuitenkin sopimukseen uudesta kohteesta.
Niinkuin tiedät, Hagelstamilla noi huutokaupan kohteitten hinnat saattavat nousta joskus ihan huomattaviin summiin myös ihan jopa tuntemattomillakin taiteilijoilla.
Ennenkaikkea sinun kannattaisi kiinnittää yleensäkin huomiota siihen että miksi jonkun taiteilijan taide kiinnostaa Hagelstamin porukkaa.
Kuinkahan moneen Hagelstamin huutokauppaan sinä olet päässyt? Sinä kun sentään asut siellä pääkaupunkiseudulla.
Olet yrittänyt piinata meikäläistäkin monin eri keinoin kun olet ilmiselvästi minullekin kateellinen. Et ole uskaltanut- tai pikemminkin niin monin eri keinoin olet pyrkinyt laistamaan niihin itse haastamiin "vertailuihisi". Aina olet keksinyt verukkeita että sun ei tarvitsisi oikeasti vertailla. Nyt- niinkuin huomaat, tuon vertailun tekeekin Hagelstam.
Urheilullinen kysymys: Miltä nyt tuntuu ML?

7

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtkk

      Pitäisi olla matrikkelissa, jotta ottaisivat myyntiin jotain!

    • Voi...

      ...mikä kateus ja alemmuuskompleksi toista taiteilijaa kohtaan!

      Ja toivottavasti se hagelstam nyt lukisi tätäkin palstaa ja näkisi naurettavuutesi, tätä lapsellisempaa aloitusta tuskin pystyy vetämään edes taikuri hatusta!

      • Alemmuuskompleksi!??

        Ihan äimänä olen? Siis tarkoitat aloittajaa? Mielestäni hän ihan oikeutetusti muistutti sua missä oikeasti mennään.
        Ollaan nähty ne kaikki temppusi täällä niin koulutovereitasi ja muita taiteilijoita kohtaa joille olet ihan tunnettavasti ollut kateellinen ja jostain syystä katkera. Minun mielestäni ketjun aloitus oli ihan omiaan sinua muistuttamaan missä oikeasti mennään.
        Ja ei millään pahalla mutta kertoisitko jo vihdoin mistä sinulle ylipäätään täällä kukaan voisi olla kateellinen Markku? Sinun suuresta menestymättömyydestäkö taidealalla? vaiko siitä että et kertakaikkiaan tule kenenkään kanssa toimeen ja sinulla on sukset ristissä niin muihin taiteilijoihin, viranomaisiin ja jopa poliisiin? Joo, ne ovat ainoat faktat jotka sinusta on yleisessä tiedossa. Vai oletko ehkä jotenkin saanut jalansijaa muualla tuolla maailmassa vaikkapa niillä "oheistuotteillasi" ja "paperikopioilla"- joita on lahjoitettu jopa "maamme presidentille" aikanaan- tosin itse kyllä sanoit että "taidettani on hankittu jopa maamme presidentille".
        Eiköhä juuri Sinun kannattaisi pitää suusi supussa jostain "alemmuskompleksista"! Ollaan toki täällä nähty ihan kaikenlaista sinulta.

        Mielestäni tolla aloittajalla oli ihan hyvä syy muistuttaa sinua missä oikeasti mennään, vai mitä itse arvelisit?


      • Huh helevata...

        ...mikä kompleksi!!!! Kaikista ihmisistä juuri sinä puhut "kompleksista" !!! Mene itseesi Laitinen! Sinulla on aikamoisen lyhyt muisti.


      • Jos...
        Huh helevata... kirjoitti:

        ...mikä kompleksi!!!! Kaikista ihmisistä juuri sinä puhut "kompleksista" !!! Mene itseesi Laitinen! Sinulla on aikamoisen lyhyt muisti.

        ...te raukkikset kirjoitatte ja haukutte taiteilijaa nimeltä ja samalla kehutte itseänne taiteilijoina, niin miksette ihmeessä tee sitä omalla nimellänne?

        Eikö rohkeus riitä, onko toinen haukuttu taiteilija niin ylivoimainen?


    • että silleen

      Jos harrastelisin hagelstamilaisuutta, en kirjoittelis täällä siitä...

    • uskottavaa

      Onko Hagelstamin porukassa tällaisia taiteilijoita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe