Aivan sairaan hyviä pizzoja Sirpa paistaa,olen ihmeissäni . Tosi hyvää kama.
Vastaukset 7
- ihmekköOlen
Kamaa ? siinäkö onkin pitzan uudet ainekset , mikä onkaan marketti mistä raaka-aineet voisi hankkia .
- Panomaatti
Jep,tosi mahtavat pizzat ja jouhevat juomat! Syrjäudun elinehto
- Asijakas
Valitettavasti OL sulkee ovensa vuoden vaihteessa. Toivottavasti jatkaja löytyy pian.
- Mynchausen
Surku.Toivottavasti jatkaja löytyy. Matti ja Rami vois jatkaa perinteitä, päteviä hoitaan ja alan miehiä syrjäsedulla konsanaan, talous ja juomat hallinnassa. Pizzanpaistokin onnistuu tarvittaessa
- Kiinteistömokuli
Mynchausen kirjoitti:
Surku.Toivottavasti jatkaja löytyy. Matti ja Rami vois jatkaa perinteitä, päteviä hoitaan ja alan miehiä syrjäsedulla konsanaan, talous ja juomat hallinnassa. Pizzanpaistokin onnistuu tarvittaessa
Nyt olisi mahkut ostaa OL ja ryhtyä yrittäjäksi:
http://www.opkk.fi/crometapp/portal/op/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=op&.pkg=13587648363270&.pkg=13587648363600&list_id=13587648364020&itemcmd=move0&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7
- Jämpsäläinen kyselee
Mitäs kuuluu Rutalahden baarille, onko uusi yrittäjä löytynyt ja toiminta jatkuu?
- Anonyymi
Hyviä on pizzat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531168
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 68631
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49597Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?61532