Kokemuksia ko hotellista ? matkavinkkejä, lähdetään tammikuussa.
Savoy grest bur dubai
4
174
Vastaukset
- Juuri tullut
Bur dubain alueella, hyvät kulkuyhteydet mm. Metroasema kävelymatkan päässä. Hotelli kuuluu samalla alueella oleviin muihin Savoy-hotelleihin, jotka kyllä todella hyviä! Ilmainen kuljetus myös joka päivä rannalle. Bur Dubain aluetta suotta moititaan, aika paljon Intialaistaustaisia, mutta ei ainakaan mua haitannut. Hinta-laatusuhde loistava :) Hyvää matkaa! Poltteet jo takaisin, vaikka viime reissusta vasta kuukausi!
- kdsjisj
Kiitti tiedoista, tarjoaako hotelli myös kuljetuksen rannalta hotellille ja jos niin millasella aikataululla. Jos tulee taksilla niin onko niitä helppo saada siitä uimarannalta.
- Juuri tullut
Muistaakseni minibussi kyyti lähtee hotellilta joka aamu klo. 10 tai 9 ja takaisin hotelleille klo. 13. Taxinkin saa helposti, varsinkin Jumeirah Beach Parkista, joka on myös mun mielestä parempi kuin Jumeirah open beach vaikkakin molemmat ovat loistavia rantoja! Beach park on pikkasen siistimpi.
- matkustaja jm
Juuri tullut kirjoitti:
Muistaakseni minibussi kyyti lähtee hotellilta joka aamu klo. 10 tai 9 ja takaisin hotelleille klo. 13. Taxinkin saa helposti, varsinkin Jumeirah Beach Parkista, joka on myös mun mielestä parempi kuin Jumeirah open beach vaikkakin molemmat ovat loistavia rantoja! Beach park on pikkasen siistimpi.
9.10 lähtee kyyti rannalle ja klo 13 takaisin. Hyvä hotelli, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694