Oletteko kuulleet paikasta? Minkälainen?
Keuruun perhekoti
10
940
Vastaukset
- Mummu51
Käsittääkseni ihan mukava paikka nuorille.
- Business...
Multian kunta sos.ltk:n kokouksessa 25.1.2012 käsiteltiin ko. paikan hoidon hinnankorotus. KEURUUN PERHEKODIT OY on lähettänyt tiedotteen hinnankorotuksesta 1.1.2013 alkaen. Yleisen hintatason nousun mm. ruokatarvikkeiden, sähkön ja lämmityksen osalta aiheutunut korotustarve on 1.1.2012 alkaen 5,0 % (190 €/vrk). Sosiaalilautakunta hyväksyy ja merkitsee tiedoksi ilmoitetun hinnankorotuksen.
No, ainakin tuottoisa homma pöytäkirjan mukaan. Tekee 6000 eur/lapsi/kk. Montako lasta siellä onkaan?
- HelmaHannele
Lisää kokemuksia kenelläkään?
- Turha kysellä
Onhan internetissä ollut keskustelua tästä paikasta, mutta jos mennään vähänkin negatiiviseen suuntaan niin keskustelu häviää äkkiä. Ota muuta kautta selvää.
- HelmaHannele
Huomasin aiemmin. Kuka täälä viestiketjuja poistelee?
Haluaisin kovasti kuulla ko paikasta jotain palautetta mutta tätä kautta tosiaan ei se selvinne. - juuli5
Asiallinen paikka ja ei ole mikään "päähän taputus"-paikka. Ammattitaitoiset ja kokeneet kasvattajat, viihtyisä ympäristö.
- Sivusta seurannut
Eivät pidä itseään esillä, mutta suurin osa siellä varttuneista lapsista on tasapainoisia ja elämässään hyvin pärjääviä nuoria, vaikka monella sinne tullessaan on ollut elämässään paljon huonommat "eväät" kuin joihinkin muihin laitoksiin sijoitetut !
- Lähempää seurannut
Eivät pidä itseään esillä; joo, kannattaakin ehkä pitää vähän matalampaa profiilia, moni asia ei ehkä kestäisikään "päivän valoa".
- *ihmeissään*
Mitä tarkoitat tuolla, ettei kestä päivän valoa? :O
- luigikruu
mitähän paskaa tosta mestasta voit keksii?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983