Hei!
Joudun luopumaan neitsikoistani, sillä mieheni ei kestä lintuja, naapurini ei myöskään linnuista ole innoissaan.
Haluaisin linnut hyvään ja asiantuntevaan kotiin... Hankin linnut vähänaikaa sitten ja tilanne on harmillinen
Linnut terveitä ja 4vuotiaita (eivät sisaruksia) Koiras harmaa ja naaras "vaalea harlekiini kaneli" Pesiviä.
Myisin linnut tarvikkeineen kaikkineen.
hp.150e
Tietäisitkö kiinostuneita?
040-8207652 / [email protected] Ota yhteyttä kerron lisää, asialla KIIRE!
Linnut Oulussa
M: pariskunta
6
520
Vastaukset
- nymfi
Lintujen hinta laskettu 130e/tarjous ilman tarvikkeita 100e/tarjous
KIIRE! - Ida
Tuolla aikaisemmin oli viesti heinäkuulta, jossa halusit ostaa neitokakadut. Uteliaisuuttani haluaisin tiedustella, miksi ne saivat näin lyhyellä ajalla jo häädön.
Tämä voi kuulostaa ehkä nipotukselta ;) tai moraalisaarnalta, mutta aina hankittaessa lintua tai mitä tahansa eläintä on varmistettava, että koti on eläimelle sopiva ja pysyvä. Liian moni lintu joutuu "kiertopalkinnoksi", mikä stressaa niitä.
No, toivottavasti kaikki sujuu ja löydät niille toivomasi laiset kodit. :)- nymfi
Ei ole mielestäni nipottamista, aina saa kysyä =)
Mieheni on linnuille allerginen, ikävä kyllä, (enpä sitä olisi uskonut kun talo on täynä muitakin eläimiä)Näitä ei sitten kestetä...Onneksi linnut eivät ehtineet kauaa olla, vaikka stessaavaahan tämä tipusille väistämättä on.
En tietenkään haluaisi linnuistani luopua, jokainen eläimeni on minulle rakas!
Toiseksi naapurini valittaa linnuista (pöh)
Toivottavasti uusi koti löytyy johon linnut myös voisivat jäädä, eivätkä joutuisi kiertolaisiksi =) - Ida-E.
nymfi kirjoitti:
Ei ole mielestäni nipottamista, aina saa kysyä =)
Mieheni on linnuille allerginen, ikävä kyllä, (enpä sitä olisi uskonut kun talo on täynä muitakin eläimiä)Näitä ei sitten kestetä...Onneksi linnut eivät ehtineet kauaa olla, vaikka stessaavaahan tämä tipusille väistämättä on.
En tietenkään haluaisi linnuistani luopua, jokainen eläimeni on minulle rakas!
Toiseksi naapurini valittaa linnuista (pöh)
Toivottavasti uusi koti löytyy johon linnut myös voisivat jäädä, eivätkä joutuisi kiertolaisiksi =)Kiitoksia selvennöksestä. :)
- seeppa
Minä olen kiinnostunut näistä linnuista...
Mutta rahapula olisi sellainen että pitäisi saada 100e tarvikkeineen... Kokemusta löytyy...
vastaa sähköpostiini [email protected]
Ovatko ne koskaan munineet?
- neitsikka <3
Onko linnut myyty?
Olisin kiinnostunut...
Lähetä sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932