Hei!
Joudun luopumaan neitsikoistani, sillä mieheni ei kestä lintuja, naapurini ei myöskään linnuista ole innoissaan.
Haluaisin linnut hyvään ja asiantuntevaan kotiin... Hankin linnut vähänaikaa sitten ja tilanne on harmillinen
Linnut terveitä ja 4vuotiaita (eivät sisaruksia) Koiras harmaa ja naaras "vaalea harlekiini kaneli" Pesiviä.
Myisin linnut tarvikkeineen kaikkineen.
hp.150e
Tietäisitkö kiinostuneita?
040-8207652 / [email protected] Ota yhteyttä kerron lisää, asialla KIIRE!
Linnut Oulussa
M: pariskunta
6
507
Vastaukset
- nymfi
Lintujen hinta laskettu 130e/tarjous ilman tarvikkeita 100e/tarjous
KIIRE! - Ida
Tuolla aikaisemmin oli viesti heinäkuulta, jossa halusit ostaa neitokakadut. Uteliaisuuttani haluaisin tiedustella, miksi ne saivat näin lyhyellä ajalla jo häädön.
Tämä voi kuulostaa ehkä nipotukselta ;) tai moraalisaarnalta, mutta aina hankittaessa lintua tai mitä tahansa eläintä on varmistettava, että koti on eläimelle sopiva ja pysyvä. Liian moni lintu joutuu "kiertopalkinnoksi", mikä stressaa niitä.
No, toivottavasti kaikki sujuu ja löydät niille toivomasi laiset kodit. :)- nymfi
Ei ole mielestäni nipottamista, aina saa kysyä =)
Mieheni on linnuille allerginen, ikävä kyllä, (enpä sitä olisi uskonut kun talo on täynä muitakin eläimiä)Näitä ei sitten kestetä...Onneksi linnut eivät ehtineet kauaa olla, vaikka stessaavaahan tämä tipusille väistämättä on.
En tietenkään haluaisi linnuistani luopua, jokainen eläimeni on minulle rakas!
Toiseksi naapurini valittaa linnuista (pöh)
Toivottavasti uusi koti löytyy johon linnut myös voisivat jäädä, eivätkä joutuisi kiertolaisiksi =) - Ida-E.
nymfi kirjoitti:
Ei ole mielestäni nipottamista, aina saa kysyä =)
Mieheni on linnuille allerginen, ikävä kyllä, (enpä sitä olisi uskonut kun talo on täynä muitakin eläimiä)Näitä ei sitten kestetä...Onneksi linnut eivät ehtineet kauaa olla, vaikka stessaavaahan tämä tipusille väistämättä on.
En tietenkään haluaisi linnuistani luopua, jokainen eläimeni on minulle rakas!
Toiseksi naapurini valittaa linnuista (pöh)
Toivottavasti uusi koti löytyy johon linnut myös voisivat jäädä, eivätkä joutuisi kiertolaisiksi =)Kiitoksia selvennöksestä. :)
- seeppa
Minä olen kiinnostunut näistä linnuista...
Mutta rahapula olisi sellainen että pitäisi saada 100e tarvikkeineen... Kokemusta löytyy...
vastaa sähköpostiini [email protected]
Ovatko ne koskaan munineet?
- neitsikka <3
Onko linnut myyty?
Olisin kiinnostunut...
Lähetä sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126