M: pariskunta

nymfi

Hei!

Joudun luopumaan neitsikoistani, sillä mieheni ei kestä lintuja, naapurini ei myöskään linnuista ole innoissaan.
Haluaisin linnut hyvään ja asiantuntevaan kotiin... Hankin linnut vähänaikaa sitten ja tilanne on harmillinen
Linnut terveitä ja 4vuotiaita (eivät sisaruksia) Koiras harmaa ja naaras "vaalea harlekiini kaneli" Pesiviä.

Myisin linnut tarvikkeineen kaikkineen.
hp.150e

Tietäisitkö kiinostuneita?
040-8207652 / [email protected] Ota yhteyttä kerron lisää, asialla KIIRE!
Linnut Oulussa

6

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nymfi

      Lintujen hinta laskettu 130e/tarjous ilman tarvikkeita 100e/tarjous

      KIIRE!

    • Ida

      Tuolla aikaisemmin oli viesti heinäkuulta, jossa halusit ostaa neitokakadut. Uteliaisuuttani haluaisin tiedustella, miksi ne saivat näin lyhyellä ajalla jo häädön.

      Tämä voi kuulostaa ehkä nipotukselta ;) tai moraalisaarnalta, mutta aina hankittaessa lintua tai mitä tahansa eläintä on varmistettava, että koti on eläimelle sopiva ja pysyvä. Liian moni lintu joutuu "kiertopalkinnoksi", mikä stressaa niitä.

      No, toivottavasti kaikki sujuu ja löydät niille toivomasi laiset kodit. :)

      • nymfi

        Ei ole mielestäni nipottamista, aina saa kysyä =)

        Mieheni on linnuille allerginen, ikävä kyllä, (enpä sitä olisi uskonut kun talo on täynä muitakin eläimiä)Näitä ei sitten kestetä...Onneksi linnut eivät ehtineet kauaa olla, vaikka stessaavaahan tämä tipusille väistämättä on.
        En tietenkään haluaisi linnuistani luopua, jokainen eläimeni on minulle rakas!
        Toiseksi naapurini valittaa linnuista (pöh)
        Toivottavasti uusi koti löytyy johon linnut myös voisivat jäädä, eivätkä joutuisi kiertolaisiksi =)


      • Ida-E.
        nymfi kirjoitti:

        Ei ole mielestäni nipottamista, aina saa kysyä =)

        Mieheni on linnuille allerginen, ikävä kyllä, (enpä sitä olisi uskonut kun talo on täynä muitakin eläimiä)Näitä ei sitten kestetä...Onneksi linnut eivät ehtineet kauaa olla, vaikka stessaavaahan tämä tipusille väistämättä on.
        En tietenkään haluaisi linnuistani luopua, jokainen eläimeni on minulle rakas!
        Toiseksi naapurini valittaa linnuista (pöh)
        Toivottavasti uusi koti löytyy johon linnut myös voisivat jäädä, eivätkä joutuisi kiertolaisiksi =)

        Kiitoksia selvennöksestä. :)


      • seeppa

        Minä olen kiinnostunut näistä linnuista...
        Mutta rahapula olisi sellainen että pitäisi saada 100e tarvikkeineen... Kokemusta löytyy...
        vastaa sähköpostiini [email protected]
        Ovatko ne koskaan munineet?


    • neitsikka <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe