Heippa!
Tarvitsetko lapselle/lapsillesi kotiin lastenhoitajaa kokopäiväisesti?
Olen nyt joulukuussa 18 vuotta täyttävä naisenalku!
Pidän toista välivuotta, sillä opiskelut ei nyt tällähetkellä oikein maistu ja etsin töitä nimenomaan lastenhoitajana, sillä lapset ovat aina olleet lähellä sydäntäni.
Olen siis erittäin lapsirakas, oma-aloitteinen, päihteetön ja ennenkaikkea luotettava!
Nautin paljon lasten kanssa vietetystä ajasta ja olen motivoitunut antamaan lapsille mahtavia muistoja lapsuudestaan.
Pidän myös ulkoilemisesta säällä kuin säällä!
Työkokemusta minulla on paljon, lastenhoidon parista nekin.
Olen hoitanut naapuriperheessä n.yli vuoden verran viittä iältään 1-6 vuotiasta lasta, sekä n. puoli vuotta toisessa perheessä kahta alle kouluikäistä lasta.
Minulla on myös paljon kokemusta monista, monista
tuttavaperheistä, joissa olen kaikenikäisiä, pieniä sekä isompiakin lapsia
hoitanut ja tiedän miten pienten, sekä isompien lasten kanssa toimitaan.
Tulen siis hyvin toimeen kaikenikäisten lasten kanssa!
Voisin aloittaat työt mahdollisimman pian!
Voin tarvittaessa antaa suosittelijoiden yhteystiedot.
Otathan pian yhteyttä, niin kerron lisää! :)
[email protected]
Lastenhoitaja- Tampere!
Lastenhoitaja!
1
288
Vastaukset
- Pia-
Heippa!
Et olisi kiinnostunut hoitamaan lapsiamme täällä Ylöjärvellä, vai meneekö jo liian pitkäksi matka? :)
Terv. Pia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850