Heippa!
Tarvitsetko lapselle/lapsillesi kotiin lastenhoitajaa kokopäiväisesti?
Olen nyt joulukuussa 18 vuotta täyttävä naisenalku!
Pidän toista välivuotta, sillä opiskelut ei nyt tällähetkellä oikein maistu ja etsin töitä nimenomaan lastenhoitajana, sillä lapset ovat aina olleet lähellä sydäntäni.
Olen siis erittäin lapsirakas, oma-aloitteinen, päihteetön ja ennenkaikkea luotettava!
Nautin paljon lasten kanssa vietetystä ajasta ja olen motivoitunut antamaan lapsille mahtavia muistoja lapsuudestaan.
Pidän myös ulkoilemisesta säällä kuin säällä!
Työkokemusta minulla on paljon, lastenhoidon parista nekin.
Olen hoitanut naapuriperheessä n.yli vuoden verran viittä iältään 1-6 vuotiasta lasta, sekä n. puoli vuotta toisessa perheessä kahta alle kouluikäistä lasta.
Minulla on myös paljon kokemusta monista, monista
tuttavaperheistä, joissa olen kaikenikäisiä, pieniä sekä isompiakin lapsia
hoitanut ja tiedän miten pienten, sekä isompien lasten kanssa toimitaan.
Tulen siis hyvin toimeen kaikenikäisten lasten kanssa!
Voisin aloittaat työt mahdollisimman pian!
Voin tarvittaessa antaa suosittelijoiden yhteystiedot.
Otathan pian yhteyttä, niin kerron lisää! :)
[email protected]
Lastenhoitaja- Tampere!
Lastenhoitaja!
1
282
Vastaukset
- Pia-
Heippa!
Et olisi kiinnostunut hoitamaan lapsiamme täällä Ylöjärvellä, vai meneekö jo liian pitkäksi matka? :)
Terv. Pia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101601- 1671551
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231268Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70941Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su138910- 86770
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr183758Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud202730