jarmo.janis Minfon tietoviisas!

Gyllis.

On se tuo JJ viisas mies. Tietää joka rikoksesta kaiken kun katsoo kuinka moneen eri ketjuun jarmo.janis kirjoittaa. Täytyy olla aika moiset tieto varastot kaverilla.

11

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valhe selville

tuo jarmojanis on kyllä turhin turhake minfossa pitkään aikaan. vetää vertoja jopa sariolalle. samanlaista nollatason tyhjänpuhumista. esittää joka alan asiantuntijaa ja kopioi muiden kirjoituksia. olisiko kyseessä totuus selville multinikin uusi nikki??

• jarmo.jänis

Ei ole. Jarmo.Jänis ei ole totuus selville!

• Jebpala

Toi oli varmaan sarkasmia tai sitten olet itse jarmojanis?! Jarmojanis on Sirpan ja sen elli72:n, vai mikä se oli, kaltainen palstansotkija. Joka ketjuun on pakko kirjoittaa jotain vaikka ei ole mihinkään mitään annettavaa.Rasite ja suuri sellainen.

• ....................

Murha.infon savustus työryhmä kokoontuu taas. Monta pätevää kirjoittajaa olette saaneet ajettua ulos. Kehtaatte kirjoitella heidän aloittamiinsa ketjuihin ja kiitoseksi ajatte heidät ulos. hyvä hyvä! Jatkakaa samaan malliin niin palsta hukkuu paskaan. Pääsette kaltaisienne joukkoon.

• sirpa83

jarmo saapui puolustamaan itseään, hienoa! Miespuolinen (oletus!) versio Sirpasta on aika hyvä kuvaus sinusta.

• nakkipetteri1

Gylliskö näitä availee? Tuskin kaveria kiinnostaa Suomi24-palsta...

• Koist

Gyllis tuo joka kyselee kysymyksiä vaikka jo vastaukset onkin tiedossa ja joka on aina samaa mieltä Puliukon, ja niiden kahden Matlockin kanssa kaikesta tosiaankin hyppii tavan takaa täällä kuten tekee totuus sellville aka nätti_jussikin.

awahan kyykytti Gylliksen totaalisesti eilen.

Mutta aiheeseen eli jamoon. Jamo jänö ei ole mikään turha paska puhuja minfossa kuten on Nätti_Jussi, ehei Jamo on todistanut kykenevänsä itse ajattelemaan juttuja eikä hänen tarvitse kopioida muiden kirjoituksia kuten Nätti_Jusssin pitää.

• Siru 83

Nyt tämä pelle ehdottaa tulilahti ketjussa että uhreja pidettiin panttivankeina. Tätä ennen jarmojanis on ehdottanut että uhrit ensin upotettiin veteen sitten nostettiin ja haudattiin muualle ja sitten kaivettiin ylös ja haudattiin suohautaan josta ne löydettiin. Ei jeesus mikä idiootti! Uusi Sirpa on syntynyt!

• Anonyymi

Painukaa auer langalle keksimään ufoja!!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Moro SeiSei
      Kiva nähdä,
      että täällä pörräät.
      Joskus Janakkalassa
      näitä yhdessä
      reenattiin.

• Anonyymi

Lähinnä nuo AUER lankat joita te pässit uusia avaatte.. Paskon joka ikisen sitä mukaa kun avaatte. Kannatta jo himmata ja keksiä uutta?

Noh takas paskomaan lankoja lentävillä matoilla.
      T : Liitävä huppis! 😁👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe