4.10 Syntyneet hiiri naaraat,lemmikkitasoisia.
Väreissä: Black tan,blue tan ja blue-agouti. Huonohkoja pitkäkarvasatiineja.
emä: pks bl-ag isä: pks ba/e mm.
Myydään lemmikiksi, myös vastuuntuntoiseen ruokakasvatukseen!
10€/hiiri
taikka kaikki kolme 25€
Mukaan saa sukutaulut ja pikku pussillisen ruokaa.
Ottaessasi yhteyttä kerrothan millainen koti sinulla on tarjota :)
Tytöt myydään vain hyvään kotiin jossa saavat asianmukaista hoitoa.
[email protected]
3 kesyhiiri naarasta
2
271
Vastaukset
- ELÄIN RAKAS
Moi!
minä ja minun kaverini ollaan harkittu hankkia hiiriä. Me ollaan 12v.
Minulla on ollut 6 gerbiiliä, toni,snax,tifflan,tofflan,onnelija anneli..... minulla on tällä htkellä 2 koiraa.
Minun kaverillani on ollut yksi marsu sen nimi oli tossan. Tosan oli hanelle
todella tärkeä eläin, mutta valitettavasti hän menehtyi viime kesänä.
Me halutaan siirtyä kesy hiirien puolelle nytten. voisiko niitä hiiriä erotta toisistaan, Että minä ostaisin 2 kp ja kaverini 1 kp . Missä muuten asut ....
joss olet kiinostunut kirjoita tälle sivustolle........... kiitos!! p.s kuinka paljon haluaisit niistä... kävisikö 35-45e Sattumalta huomasin että ilmoitukseen on vastattu..
Suosittelen ottamaan yhteyttä s.postilla :)
Hiiren/hiirien hinta näkyy ilmoituksessa! Hiiri naaraat ovat lauma eläimiä,niitä on oltava vähintään 2..mielellään enemmän sillä 2 ei ole vielä varsinaisesti lauma.
Noista ilmoituksen hiiristä on vapaana vielä ba/t ja bl-ag.
Hiiret myydään kotiin/koteihin jossa perehdytty kesyhiiren oikeanlaiseen hoitoon.
Nuo kaksi tyttöä on juuri loishäädetty,toinen on luonteeltaan hieman menevämpää sorttia ;) mutta molemmat on siis kilttejä ja käsiteltyjä.
Ala-ikäisillä oltava huoltajan suostumus :)
Hiiret löytyy Hämeenlinnan Rengosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932