Eilatiin 5v lapsen kanssa

1Sanna69

Onko jotain erityistä mitä kannattaa huomioida kun menee pienen lapsen kanssa Eilatiin? Joulun jälkeen ollaan lähdössä. Onko se turvallinen paikka vai pitääkö käydä jotain erityistä läpi lapsen kanssa jo etukäteen ?

Jos kuolleen meren suunta kiinnostaa niin kannattaako sinne vuokrata oma auto vai miten sinne pääsee parhaiten?!

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menoksi vain

Eilat on yleensä ottaen turvallinen ja siisti paikka.
      En ole siellä lasten kanssa ollut, mutta voisin kyllä lasten kanssakin matkustaa sinne.

Kuolleelle merelle pääsee bussillakin, mutta auton vuokraaminen lapsikatraan kanssa lienee järkevintä.

• utelias mamma ja lap

Eilatissa olemme olleet lomalla lasten kanssa. Nuorimmat oli 3v ja 5v ja toiset alakouluikäisiä. Tosi hyvä ja siisti kohde. Lapset kyselevät usein, että koska taas lähdetään. Olimme hotelli astral villagessa. Mitään mahatauteja tai muitakaan tauteja ei saatu. Pois tullessa lentokentällä lapsiperheemme virkailijat hakivat meidät jonon hänniltä suoraan turvatarkastukseen ja sekin meni ihan helposti läpi. Me liikuimme taksilla siinä Eilatin alueella. Kuolleeseen mereen en lapsiamme tarkoituksella vielä vienyt tutustumaan, koska siinä uinti vaatii rauhallisuutta, vettä ei voi räiskytellä eikä pärskytellä toisten päälle. Vesi Kuolleessa meressä liian suolaista meidän uimareille. Mutta muutaman vuoden päästä sitten..

• jabada

Parhaillaan taalla eilatissa. olemme olleet 1 v tytomme kanssa. kaikki on hyvin ja ei ole mitaan hataa/ tama on turvallisempi paikka kun moni muu suomen paikka kunta. kelit todella hyvat joten tanne kannattaa tulla.

• Eila Tii

Eilat on kaikinpuolin lapsiystävällinen kohde.
      Sellaista kuulin, että kuolleessa meressä täytyy varoa vatsalleen menemistä. Lapsen kanssa saa kyllä olla tarkkana.

• #reissulainen#

Eilat on mukava ja turvallinen, puhdas ja siisti kaupunkin sekä hyvin lapsiystävällinen.

Kuollutmeri haastava nuoren lapsen kanssa. Meidän 11v ja 15 menevät sujuvasti siellä. Yhtään ei vettä saa mennä silmiin tai hengityselimiin, polttaa. (kokemusta kun aalto tuli kasvojen yli). Pienikin haava kirvelee veden suolaisuudesta ja se on pienten mielestä epämielyttävää, kirvelee.
      Muuten Kuollutmeri on oma suosikkikohteeni ja aikuisille ehdoton kokemus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe