ensi kesänä menossa taas nykkiin, mutta tähän mennessä aina asunut lähellä central parkkia, joten tällä kertaa innostaisi hotelli "alakaupungista". olisiko kenelläkään kokemusta downtownin hotelleista ja missä ns kannattaisi majailla? huomioon ottaen aamiaspaikat lähellä ja missä nykkiläiset viihtyvät iltaisin?
downtown hotel
3
179
Vastaukset
- matkailija-x
Pari viime kertaa olen asunut Tribecassa; Sheratonissa ja Hilton Garden Innissä, jotka sijaitsevat aivan lähekkäin. Canal Streetilla on pajon liikennettä ja katukauppiaita, mutta Canalin toisella puolella Sohossa tai kortteli toiseen suntaan Tribecassa on jo rauhallisempi meno, paljon kivoja kuppiloita ja liikkeitä. Liikenteen melukaan ei ole uusien hotellien huoneissa häirinnyt.
Veljeni oli Tribeca Grandissa kesällä ja piti hotellista.
West Broadwaylla sekä Sohon puolella että Tribecassa on useita kivoja pikku ravintoloita ja aamiaispaikkoja, samoin Greenwich Sreetillä. Jos haet Googlen kartasta ensi Tribecan ja kirjoitat sitten hakusanaksi restaurant, huomaat kuinka paljon ravintoloita (joista monet tarjoavat myös aamiaiasta) lähistöllä on. - KatriLoimaalta
Kannattaa mennä LES:siin ja esim. Hotel on Rivington mistä aivan upeet näkymät Lower East Sidelle. Pikkaisen kallis, mutta upee mesta. Nyt ollaan menossa Nolitan Hotelliin mikä samoilla kulmilla aivan Little Italyn ja China Townin nurkilla. Kannattaa katsoa booking .comista
- tiuna
hei matkailija-x ja katri loimaalta, kiitos teille asiallisista vastauksista ja joista on meille todella paljon apua! nyt on helppo lähteä "haarukoimaan" hotelleja ja kulmakuntia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298