Taisiis, vau. En oo tiennykkää, sillee et jotkut tyypit uskoo niihi. Mistä aloitte uskoo niihi? Saduista vai oletteko ''nähneet''? Millä perustein tunnette että olette vampyyri...? Onks teil supervoimat tai jtn?? ö_ö
Uskotteko tosiaan vampyyreihin...?
ummmm
2
217
Vastaukset
- vaihtelua kehiin
Kun miettii että tää apinalaji on viimeiset pari tuhatta vuotta henkisesti orjuuttanut itseään aika pitkälti eri versioilla jeesus-sadusta, on ainakin myönnettävä että onhan vamppyyrit paljon jännempiä.
Toivottavasti koulujen joulujuhliin saadaan pian sen seiminäytelmän tilalle joku kunnon vamppyyriteatteri. - Palava Pensas
Riku Rinne - Ettemme menettäisi yhtäkään
http://www.youtube.com/watch?v=3uC6aXnPR8A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702