Mun poikaystävä sanoo mua usein läskiks ja kaikkee sellast :/ ooon 15v ja pituutta 172cm ja painoo 54kg :(
Oonko ylipainonen :( ?
9
120
Vastaukset
- tällänen
et oo tod läski vaa iha normi.
- cPari
vittu 172 ja 54? voi saatana. mee laihduttaa siitä norsu.
oot varmaan ihan vitun sairas etkä läski.
Jotku sun pituset on 150 kilosia, että älä suotta märise. Jos toteat ittes läskiks nii sitte oot, tai sitte oot joku vitu anorektikko huora. -.- - who?
Vaihda poikaystävää.
- niii
hui apua kun olet laiha! :O mene syömään nyt nopee!
Vaiha poikaystävää, älä seurustele paskan kanssa...:p heitä pihalle se idiootti poikaystäväsi.
- Tyttö
Et ole lihava vaan todella hoikka. Poikaystävä saattaa vain kiusoitella, jos ei niin jätä se.
- sdfrghjkijhgtfrdes
Kiitos kaikista noista (: ja juu jätin sen!
- ootnoobi
oot ihan vitun läski. miten nyt saan unta kun on joku saatanan norsu mielessä.
Et oo mitenkään läski. Mee muualle ruikuttamaan - kiitos olehyvä
Tiiättekö hei oikeesti kui nää tälläset sattuu niihin ketkä on 150cm pitkii ja painaa 80-90kg. oikeesti. jos on noi pitkä ja painaa noi vähä ja tulee itkee et oonks läski ni vois pikkuse käyttää aivojansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634