Mun poikaystävä sanoo mua usein läskiks ja kaikkee sellast :/ ooon 15v ja pituutta 172cm ja painoo 54kg :(
Oonko ylipainonen :( ?
9
150
Vastaukset
- tällänen
et oo tod läski vaa iha normi.
- cPari
vittu 172 ja 54? voi saatana. mee laihduttaa siitä norsu.
oot varmaan ihan vitun sairas etkä läski.
Jotku sun pituset on 150 kilosia, että älä suotta märise. Jos toteat ittes läskiks nii sitte oot, tai sitte oot joku vitu anorektikko huora. -.- - who?
Vaihda poikaystävää.
- niii
hui apua kun olet laiha! :O mene syömään nyt nopee!
Vaiha poikaystävää, älä seurustele paskan kanssa...:p heitä pihalle se idiootti poikaystäväsi.
- Tyttö
Et ole lihava vaan todella hoikka. Poikaystävä saattaa vain kiusoitella, jos ei niin jätä se.
- sdfrghjkijhgtfrdes
Kiitos kaikista noista (: ja juu jätin sen!
- ootnoobi
oot ihan vitun läski. miten nyt saan unta kun on joku saatanan norsu mielessä.
Et oo mitenkään läski. Mee muualle ruikuttamaan - kiitos olehyvä
Tiiättekö hei oikeesti kui nää tälläset sattuu niihin ketkä on 150cm pitkii ja painaa 80-90kg. oikeesti. jos on noi pitkä ja painaa noi vähä ja tulee itkee et oonks läski ni vois pikkuse käyttää aivojansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696