Töölön sairaala on ihan paniikissa.

Tappajako?

Pelkäävät raukat yhtä ihmistä.

20

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Vanha juttu, tilanne on ollut ohi jo kauan sitten kun uhkaillut henkilö on tunnistettu.

      • Tilanne ei ole

        lainkaan ohi. Kun kyseinen henkilö menee Töölön sairaalaan, niin turvamiehet joutuvat paniikkiin ja juoksevat perässä. Osaston henkilökunta pakenee takahuoneeseen. Kyseisen henkilön nimi on siellä erittäin hyvin tiedossa sekä myös valokuvat.


    • ihantervettä

      Yksi ihminenhän tuossa juuri sai 27 hengiltä USA:ssa.

      • .........

        Poliisit seuraan nyt tarkemmin nettikirjoittelua.


      • Miksi sellainen
        ......... kirjoitti:

        Poliisit seuraan nyt tarkemmin nettikirjoittelua.

        lääkäri joka pelkää oman turvallisuutensa puolesta saa leikata? Ajatukset voivat helposti harhautua pois leikkauksesta.


      • AlienIndie
        ......... kirjoitti:

        Poliisit seuraan nyt tarkemmin nettikirjoittelua.

        Poliisivaltio ilmeisesti tulossa.


      • ............
        Miksi sellainen kirjoitti:

        lääkäri joka pelkää oman turvallisuutensa puolesta saa leikata? Ajatukset voivat helposti harhautua pois leikkauksesta.

        Uhkailijan ei ainakaan kannata mennä sen lääkärin leikattavaksi jota on uhkaillut. Järkevä lääkäri ei edes suostu leikkaamaan ettei vahingon sattuessa joudu rosikseen.


      • Tässä on vaan
        ............ kirjoitti:

        Uhkailijan ei ainakaan kannata mennä sen lääkärin leikattavaksi jota on uhkaillut. Järkevä lääkäri ei edes suostu leikkaamaan ettei vahingon sattuessa joudu rosikseen.

        sellainen asia, että henkilö joka on saanut syyt päällensä ei ole tosiasiassa uhkaillut ketään. Joku on soittanut sairaalaan ja valehdellut. Asia selviäisi helposti, jos joku vaan vaivautuisi kuuntelemaan.


      • .........
        Tässä on vaan kirjoitti:

        sellainen asia, että henkilö joka on saanut syyt päällensä ei ole tosiasiassa uhkaillut ketään. Joku on soittanut sairaalaan ja valehdellut. Asia selviäisi helposti, jos joku vaan vaivautuisi kuuntelemaan.

        Jos uhkauksissa ei ole perää niin syytetyn henkilön kannattaisi olla itsekin aktiivinen ja pyrkiä oikaisemaan asia aktiivisesti. Jos joku on valehdellut ja tehnyt aiheettoman ilmoituksen, siitä voi tehdä tutkimuspyynnön poliisille.


      • Asiaa on pyritty
        ......... kirjoitti:

        Jos uhkauksissa ei ole perää niin syytetyn henkilön kannattaisi olla itsekin aktiivinen ja pyrkiä oikaisemaan asia aktiivisesti. Jos joku on valehdellut ja tehnyt aiheettoman ilmoituksen, siitä voi tehdä tutkimuspyynnön poliisille.

        hyvin aktiivisesti oikaisemaan, mutta kun kukaan ei halua jutella asiasta. On vaikeaa oikaista asiaa, kun puhelinta paiskitaan korvaan. Poliisille on tehty tutkimuspyyntö, mutta kun poliisi laittaa näin pienet asiat mappi Ö:hön


      • Asiaa on pyritty kirjoitti:

        hyvin aktiivisesti oikaisemaan, mutta kun kukaan ei halua jutella asiasta. On vaikeaa oikaista asiaa, kun puhelinta paiskitaan korvaan. Poliisille on tehty tutkimuspyyntö, mutta kun poliisi laittaa näin pienet asiat mappi Ö:hön

        Tarina kuulostaa sen verran kafkamaiselta, että luulisi sen kiinnostavan jotain lehteäkin. Jospa sillä saisi asiat purkautumaan.


      • Jos ei pian ala
        anukatariina kirjoitti:

        Tarina kuulostaa sen verran kafkamaiselta, että luulisi sen kiinnostavan jotain lehteäkin. Jospa sillä saisi asiat purkautumaan.

        asia menemään perille niiden päähän, niin otetaan yhteyttä lehtiin.Syytön ihminen saa vihat päällensä. Lääkäri joutuu pelkäämään turhaan henkensä puolesta. Tämä vain siksi, että kukaan ei halua kuunnella sitä mikä on totuus.


      • hjuygv
        Jos ei pian ala kirjoitti:

        asia menemään perille niiden päähän, niin otetaan yhteyttä lehtiin.Syytön ihminen saa vihat päällensä. Lääkäri joutuu pelkäämään turhaan henkensä puolesta. Tämä vain siksi, että kukaan ei halua kuunnella sitä mikä on totuus.

        Miksi enää odottelemaan jos asia ei ole selvinnyt. Yhteys samantien lehtiin niin eiköhän juttu ala edistymään.


      • Tällä viikolla
        hjuygv kirjoitti:

        Miksi enää odottelemaan jos asia ei ole selvinnyt. Yhteys samantien lehtiin niin eiköhän juttu ala edistymään.

        pitää mennä uudelleen juttelemaan ylilääkärin ja toisen Töölön sairaalan turvallisuudesta vastaavan lääkärin kanssa. Jos tässä asiassa saataisiin joku tolkku aikaan Tämä asia selviäisi hyvin vähällä, kun vain joku kuuntelisi. Asia vaatisi myös lääkäreiltä muutaman puhelinsoiton, sillä heillä on enemmän auktoriteettia. Tämä on kamalaa. Valheellisen puhelinsoiton takia kärsii potilas sekä lääkäri.
        Toivottavasti tämä asia saadaan selväksi, jotta kaikilla olisi Jouluna hyvä mieli. Kyseinen lääkäri on hyvin kireänä, sillä hän on perheellinen ja pelkää.
        Kun sieltä soitetaan, niin lähden vaikka samalla hetkellä ajamaan kohti Hesaa, että asia selviää.


    • Toivottavasti et

      Eiköhän siellä ole joka päivä potilaana ihmisiä joita pelätään enemmän kuin sinua. Et sentään ole entinen väkivaltarikollinen etkä harhainen narkkari.

      • Taas yksi selvänäkij

        joka tietää kuka kirjoittaa.


    • ÄO 65

      Joo katselee tuhmia kuvia netistä ja chattaa kaikkien miehien kanssa jotka häntä lähestyvät kun hän niin paljon sitä haluaa ja tarvitsee. Harrastaa kimppaseksiä joka reikään sekä peppufistausta. Kyllä siinä on lääkärillä ja laintulkitsijalla pissisukassa kun tietää, että tulee punanaamio jos tekee ohkaisesti. Siellä koulussa, ostarilla, torilla ja ameriikoissakin kävi ampumassa. Yksi ja sama ihminen ja ennen kaikkea hakkaa naisia ja arvostelee virkamiehiä, eihän hän naisten keskuuteen sovi, eli hän on mies.

      • Hyvin huomaa,että

        ÄO on 65. Tuosta sekavasta kirjoituksestasi ei saa mitään tolkkua


      • Alienindie

        Olet oikeassa. Virkamiesten arvostelu on nykyisin väkivaltaan rinnastettavaa vääryyttä. Kuten toisesta ketjusta huomaamme...


    • zoizoi

      Niin siis mistä asiasta on nyt kyse?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe