onko tuosta mihinkään? vaatiiko paljonkin säätämistä?
nyt on käytössä f-securen internet security 2003, ja jotenkin on alkanut meneen luottamus siihen... pitäis hommata jokin muu tilalle ja norton ei tule kyseeseen niin kävi vaan mielessä että mimmonenkohan tuo panda olisi....
panda internet security
6
492
Vastaukset
- Lukija
MikroBitti -lehdessä oli alkuvuonna tietoturvapaketit testissä (6 kpl).
Sen voitti Norton Internet Security 2004.
Panda Platinum Internet Security oli testissä kolmantena.- jkl
muistaakseni f-secure oli toinen, vai olikohan se TM:n testissä niin? en nyt ihan tarkkaan muista...
loppu viimein en niin järin paljoa noista testeistä perusta, sillä itse olen niin nortonia kuin f-secureakin käyttänyt ja kummassakin on omat vikansa
- mjah
virustorjunta ohjelma, maksullisena tai ilmaisena.
toiminut omissa koneissa sen olemassaolonsa ajan ja ei ikinä mitään ongelmia.
kevyt ja nopea ja eikä vie prossutehoja...
http://www.grisoft.com/us/us_index.php
jokainen saa päättää itse... - eeka
on käytössä ollut jo puoli vuotta ja toiminut moitteettomasti. Kevyt pyörittää, toisin kuin F-secunda
- jkl
otimpa tän nyt kokeeks... ihan näppärästi tuntuu pelaavan ja itsekin huomasin että ainakin on f-securea kevyempi...
- hyvä
En tiedä tuosta security-ohjelmasta,mutta meillä oli vuoden antivirus-ohjelma ja nyt jatkoin sitä vuodella eteen päin,hyvin on toiminut,kevyt,ei taida rasittaa niinkään konetta,ajanut asiansa ihan hyvin,tässä uudessa virus-ohjelmassa on myös haittaohjelmien torjunta,Panda taittaa olla myös halvin,ns.maksullinen .
Minä ainakin olen tyytyväinen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768