Kaikki info hyödyllistä! Paikka minulle entuudestaan tuntematon Espanjassa, eli jos joku reissaaja tietää - kertoisiko, please?:)
Isla Cristina???
1
100
Vastaukset
- Carmen
se Huelvan lähellä oleva otaksun? parin vuoden takaisen kokemuksen perusteella: ihana ranta, todella rauhallista ja turvallisen oloista. Jos kaipaa discoja ja menoa, ei varmaan kannata valita ensimmäisenä, mutta esim. häämatkalaisia näkyi olevan, koska ranta upea ja tilava- ei mitään sillit suolassa Riminillä-meininkiä. Golfia pelaavillekin varmana hyvä. Lähikylissä ihastuttavaa perinteistä espanjalaista elämää, joka ei ole aivan turtunut turismiin vielä, jota esim. Costa del Solilla on monin paikoin vaikeahko löytää. Mutta tosiaan paikkaa on tuon jälkeen rakennettu kuuleman mukaan paljon, joten voi olla ettei enää ole yhtä rauhallista kuin silloin pari vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava11336Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31102- 971035
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,140862- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827