Ei sitten yhtään surkeampia jouluvaloja saatais keskustaan. Eihän niitä edes huomaa ellei osaa juuri katsoa oikeaan tolppaan oiekalle korkeudelle. Eikö voitais vetää valot kadun yli tolpasta tolppaan. Näistä asioista päättävien pitäisi käydä jossain muussa kunnassa katsomassa mallia.
Jouluvalot keskustassa?
7
302
Vastaukset
- h.enppa
arvaappa paljonko ne maksoivat... Plus että nostimella laitetaan ja otetaan pois joka vuosi
- Herätys valtuutetut!
Kyllähän Viitasaarella rahaa riittää yllinkyllin kaikkeen joutavanpäiväisempäänkin. Leikatkaa sieltä musiikinajan avustuksiin käytettävistä tukieuroista. Muistaakseni 35 tuhatta euroa käytetään vuosittain aivan joutavanpäiväiseen hössötykseen. Eikä tässä vielä läheskään kaikki musiikinajan menot! Vilttihattuporukoiden syömiset, juomiset, majoitukset... Mitä lie maksaneekaan koko lysti- uskaltaako joku tietävä vastata? Jaaaa, näitä vastaavia tuhlauskohteita riittää, niin että ei ihmekkään vaikka joka vuosi tedään jo etukäteen tappiollinen talousarvio... Velkamäärä senkun kasvaa ja kasvaa entisestään. Koskahan se tulee ns. pää vetävän käteen???
- ledit
Koskas jouluvalot taas syttyy loistamaan kauniissa kaupungissanne.
- --------------------
tuiki,tuiki tähtönen.
- näin on näreet.
Minusta Viitasaaren Jouluvalot ovat aivan riittävät, ellei liiankin varakkaan näköiset ja ylimitoitetut kuvaamaan tämän kylän todellisuutta, ankeaa taloustilannetta, työttömyys rehottaa huippulukemissa, väki vähenee, menot kasvaa....
Yksi jouluvalo 4-tien varteen riittäisi. Tarvitseeko meidän alkaa mitää kummempaa esittämään!
- JOULUVALOA !
LAITTAKOA PAR JÄTKÄNKYNTTILÄÄ PALAMAAN MOLEMMIN PUOLIN, VIITASAAREN TAAJAMAAN JOHTAVAA ETELÄNPUOLEISTA LIITTYMÄÄ. EI MUUTEN MAKSA PALJON JA JÄÄPI PERSKALEEN HYVIN 4-TIETÄ SATAA OHIAJAVIENKIN MIELEEN, ETTÄ SIELLÄ VIITASAARELLA OLI KUNNON JOULUVALAKIAT!!!
VOISKO VAIKKA NISKAS PEKKA VAHTIA PORUKOINEEN ETTÄ TULTA JA PÖLÖKKYJÄ RIITTÄÄ POLTETTAVAKS. - kophii
dftudu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1502064Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3071759- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801221Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957