Ei sitten yhtään surkeampia jouluvaloja saatais keskustaan. Eihän niitä edes huomaa ellei osaa juuri katsoa oikeaan tolppaan oiekalle korkeudelle. Eikö voitais vetää valot kadun yli tolpasta tolppaan. Näistä asioista päättävien pitäisi käydä jossain muussa kunnassa katsomassa mallia.
Jouluvalot keskustassa?
7
255
Vastaukset
- h.enppa
arvaappa paljonko ne maksoivat... Plus että nostimella laitetaan ja otetaan pois joka vuosi
- Herätys valtuutetut!
Kyllähän Viitasaarella rahaa riittää yllinkyllin kaikkeen joutavanpäiväisempäänkin. Leikatkaa sieltä musiikinajan avustuksiin käytettävistä tukieuroista. Muistaakseni 35 tuhatta euroa käytetään vuosittain aivan joutavanpäiväiseen hössötykseen. Eikä tässä vielä läheskään kaikki musiikinajan menot! Vilttihattuporukoiden syömiset, juomiset, majoitukset... Mitä lie maksaneekaan koko lysti- uskaltaako joku tietävä vastata? Jaaaa, näitä vastaavia tuhlauskohteita riittää, niin että ei ihmekkään vaikka joka vuosi tedään jo etukäteen tappiollinen talousarvio... Velkamäärä senkun kasvaa ja kasvaa entisestään. Koskahan se tulee ns. pää vetävän käteen???
- ledit
Koskas jouluvalot taas syttyy loistamaan kauniissa kaupungissanne.
- --------------------
tuiki,tuiki tähtönen.
- näin on näreet.
Minusta Viitasaaren Jouluvalot ovat aivan riittävät, ellei liiankin varakkaan näköiset ja ylimitoitetut kuvaamaan tämän kylän todellisuutta, ankeaa taloustilannetta, työttömyys rehottaa huippulukemissa, väki vähenee, menot kasvaa....
Yksi jouluvalo 4-tien varteen riittäisi. Tarvitseeko meidän alkaa mitää kummempaa esittämään!
- JOULUVALOA !
LAITTAKOA PAR JÄTKÄNKYNTTILÄÄ PALAMAAN MOLEMMIN PUOLIN, VIITASAAREN TAAJAMAAN JOHTAVAA ETELÄNPUOLEISTA LIITTYMÄÄ. EI MUUTEN MAKSA PALJON JA JÄÄPI PERSKALEEN HYVIN 4-TIETÄ SATAA OHIAJAVIENKIN MIELEEN, ETTÄ SIELLÄ VIITASAARELLA OLI KUNNON JOULUVALAKIAT!!!
VOISKO VAIKKA NISKAS PEKKA VAHTIA PORUKOINEEN ETTÄ TULTA JA PÖLÖKKYJÄ RIITTÄÄ POLTETTAVAKS. - kophii
dftudu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883