No. Tossa kysymykseni onkin... Ehdotuksia? Pelottaa jos alan suukotella väärin alussa tai jotain...
Miten aloittaa seksi tyttöystävän kanssa oikein?
8
2597
Vastaukset
- NeuvoNiina
Aah tää on tosi söpö kysymys! Hmm..me ollaan kaikki erilaisia ja niin on tytötki mut neuvoksi antaisin seuraavan jos olette molemmat ens kertalaisia. Sun pitäs päästä semmoseen paikkaan tytön kanssa (henkisesti) missä te kummatkin olette valmiita siihen. Liian vakava tilanne ei ole hyvä, naisen/tytön täytyy tuntea olonsa turvalliseksi ja parempi että se tapahtuu ihan luonnollisesti eikä mitenkään etu käteen mietitysti. Pitäkää hauskaa ja naurata häntä ja mikä sua estää kysymästä että miltä hänestä tuntuu jos....
- Poikuus tallella...Vielä
Kiitos!!!
- NeuvoNiina
Ole hyvä..MUTTA vielä muista ehkäisy AINA !
- Kielletty Hedelmä?
Kari Heusala on kijoittanut kolme kirjaa seksuaalisuudesta.
Hänen mielestä nainen on edelleen miehille arvoitus, samoin kuin mies on naiselle.
Lue lisää Helsingin Sanomassa 8.12.2003.
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Mies toivoo naiselta aktiivisuutta/HS20031208SI1TL03ejq
-----------
- ES911
Juo es
- Asiaton trolli
Tyttöä voi aluksi nyrkillä vähän pehmentää, sitten sinne mahtuu jo pää. Näin vältytään sitten siltä ikävältä tiukkuudelta ekalla kerralla.
- sexylady1
alat vaan heti riisumaan tyttöä ja esileikiksi vaikka näpräät tissejä tai jtn jja läpsi kunnolla persuksiin. pussaile kunnolla ja työnnät esim. sormen pilluun/perseeseen ennen ku peniksen.
käskitte.. - Anonyymi
Nicholas oma tyttöystäväni herrat seksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1254446- 1543754
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402858- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165