Voisitteko kuvitella seurustelevanne 18vuotiaan kanssa?
Olen 18v nainen ja tapaillut jonkin aikaa 25vuotiasta miestä...seksiä ei vielä ole ollut.
Mitä mieltä olette onko hän vain seksin perässä kun ottaa huomioon ikäeromme?
25v miehet....
2
192
Vastaukset
- Näinhänse
Vaikea mennä sanomaan kun meitä on niin moneen junaan. Pitäisi tietää enemmän persoonasta ja käyttäytymisestä. -Molempien
Itse olen 25 vuotias mies ja voisin aivan hyvin seurustella 18 vuotiaan kanssa jos hän käyttäytyy tarpeeksi kypsästi ja on muutenkin päässyt yli teini-asteelta. Toki voi olla vaarana että mies hakee vain hetken huumaa ja on siistiä kun saa "tiukkaa ja nuorta" anteeksi ruma kieli mutta näin se vaan on.
Minusta sinun pitäisi itse huomata millä asenteella mies kanssasi liikkuu. Kyllä sen näkee heti puheista ja miten hän sinua kohtelee, haluaako hän olla kanssasi tosissaan.
Milläs mielellä olet itse liikenteessä. Jos olet itse tosipohjalla niin kannattaa ne pelisäännöt tehdä hyvissä ajoin sitten selväksi toisellekkin. Jos se mies susta oikesti on kiinnostunut niin ei se seksi pitäisi olla edes päällimmäisenä mielessä. Toiseen tutustumista ja yhdessä oloa eka.
Itse seurustelen ainostaan tosipohjalla aina joten en viitsisi edes kiusta ketään vain sen takia että saisin seksiä. Toki se on mukavaa kun olisi joku ihminen vierellä jota voisi helliä.
-Mies 25 - ---
Itse olen 28v mies ja seurustelen 20v naisen kanssa, enkä todellakaan pidä seksiä tärkeimpänä asiana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776