Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Hausjärvelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Hausjärvellä yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Hausjärvellä?
14
4208
Vastaukset
- pipookiireeks
Miten sinä jaksat pääsi kanssa?
- Taru Anneli
Saman verran se painaa kuin ennenkin.
- kirppu
koko hausjärvi on kirpputoria
- On hienoa ollaHausjä
Kannattaakohan tulla Hausjärvelle loppuvuonna kun täällä on noin lahjakasta väkee. Hausjäärä.
- Hauiksia
On hienoa ollaHausjä kirjoitti:
Kannattaakohan tulla Hausjärvelle loppuvuonna kun täällä on noin lahjakasta väkee. Hausjäärä.
House Järvi on Kanta-Hämeen ylpeydenaihe numero 1. Kasvukeskus, kuntapalvelut pelaa, asukasluku kasvaa ja veroprosentti laskee.
Kirpputoritarjonta parempi kuin muualla. - Anonyymi
Hauiksia kirjoitti:
House Järvi on Kanta-Hämeen ylpeydenaihe numero 1. Kasvukeskus, kuntapalvelut pelaa, asukasluku kasvaa ja veroprosentti laskee.
Kirpputoritarjonta parempi kuin muualla.Suosittelen enemmin panostamaan laatuvintage-vermeisiin nettiostoksissa kuin etsimään kirppareilta. Tietyiltä nettisaiteilta kuten Grailedista ja Beyond Retrosta löytyy varmemmin kaikkea hienoa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17681841/kunnon-vintage-vaatetta-netista!
- Oleeee oleee
Hikiä Hikiä Hikiä!!!!!
- aghhhhwrg
Kyllä on aloittajalla asiaa lääkäriin.
Normaali ihminen ei jauha tuota samaa paskaa joka paikkakunnan sivulla.
Hakeudu jo hoitoon.- Anonyymi
Kyllä sinulla on asiaa lääkäriin.
Normaali ihminen ei laita tuollaisia tekaistuja herjoja anonyymipalstalle.
Hakeudu jo hoitoon.
- lässyn lässyn
Ja kun kaikki kirppikset löytyy kuukkelilla.
Paitsi jos ei löydy vaikka kuinka hakisi. - harpo69
Itse olen päässyt eroon kirpputoreista, omistamisesta sekä käymisestä, pitkällisellä terapialla. Kannattaa kysyä vaikka omalta lääkäriltä aluksi. Miksi ostaa paskaa , kun uudet kaupassa ei maksa juuri enempää.
- palstoja lukeva
kyselet samoja varsinais-suomen kuntien palstalla suomi24 -sivustolla, itse olen entinen hämäläinen nyt turun seudulla
- täi hunter
eiks toi koko oitti ole kirpputori.
- NO EI TODELAKAAN
Täällä on vaha TAVARA ilmaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381654Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171