Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Hausjärvelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Hausjärvellä yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Hausjärvellä?
14
3639
Vastaukset
- pipookiireeks
Miten sinä jaksat pääsi kanssa?
- Taru Anneli
Saman verran se painaa kuin ennenkin.
- kirppu
koko hausjärvi on kirpputoria
- On hienoa ollaHausjä
Kannattaakohan tulla Hausjärvelle loppuvuonna kun täällä on noin lahjakasta väkee. Hausjäärä.
- Hauiksia
On hienoa ollaHausjä kirjoitti:
Kannattaakohan tulla Hausjärvelle loppuvuonna kun täällä on noin lahjakasta väkee. Hausjäärä.
House Järvi on Kanta-Hämeen ylpeydenaihe numero 1. Kasvukeskus, kuntapalvelut pelaa, asukasluku kasvaa ja veroprosentti laskee.
Kirpputoritarjonta parempi kuin muualla. - Anonyymi
Hauiksia kirjoitti:
House Järvi on Kanta-Hämeen ylpeydenaihe numero 1. Kasvukeskus, kuntapalvelut pelaa, asukasluku kasvaa ja veroprosentti laskee.
Kirpputoritarjonta parempi kuin muualla.Suosittelen enemmin panostamaan laatuvintage-vermeisiin nettiostoksissa kuin etsimään kirppareilta. Tietyiltä nettisaiteilta kuten Grailedista ja Beyond Retrosta löytyy varmemmin kaikkea hienoa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17681841/kunnon-vintage-vaatetta-netista!
- Oleeee oleee
Hikiä Hikiä Hikiä!!!!!
- aghhhhwrg
Kyllä on aloittajalla asiaa lääkäriin.
Normaali ihminen ei jauha tuota samaa paskaa joka paikkakunnan sivulla.
Hakeudu jo hoitoon.- Anonyymi
Kyllä sinulla on asiaa lääkäriin.
Normaali ihminen ei laita tuollaisia tekaistuja herjoja anonyymipalstalle.
Hakeudu jo hoitoon.
- lässyn lässyn
Ja kun kaikki kirppikset löytyy kuukkelilla.
Paitsi jos ei löydy vaikka kuinka hakisi. - harpo69
Itse olen päässyt eroon kirpputoreista, omistamisesta sekä käymisestä, pitkällisellä terapialla. Kannattaa kysyä vaikka omalta lääkäriltä aluksi. Miksi ostaa paskaa , kun uudet kaupassa ei maksa juuri enempää.
- palstoja lukeva
kyselet samoja varsinais-suomen kuntien palstalla suomi24 -sivustolla, itse olen entinen hämäläinen nyt turun seudulla
- täi hunter
eiks toi koko oitti ole kirpputori.
- NO EI TODELAKAAN
Täällä on vaha TAVARA ilmaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053671
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472610- 1142432
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401964Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291677- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221501- 221328
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81241Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701235