Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Hausjärvelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Hausjärvellä yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Hausjärvellä?
14
3917
Vastaukset
- pipookiireeks
Miten sinä jaksat pääsi kanssa?
- Taru Anneli
Saman verran se painaa kuin ennenkin.
- kirppu
koko hausjärvi on kirpputoria
- On hienoa ollaHausjä
Kannattaakohan tulla Hausjärvelle loppuvuonna kun täällä on noin lahjakasta väkee. Hausjäärä.
- Hauiksia
On hienoa ollaHausjä kirjoitti:
Kannattaakohan tulla Hausjärvelle loppuvuonna kun täällä on noin lahjakasta väkee. Hausjäärä.
House Järvi on Kanta-Hämeen ylpeydenaihe numero 1. Kasvukeskus, kuntapalvelut pelaa, asukasluku kasvaa ja veroprosentti laskee.
Kirpputoritarjonta parempi kuin muualla. - Anonyymi
Hauiksia kirjoitti:
House Järvi on Kanta-Hämeen ylpeydenaihe numero 1. Kasvukeskus, kuntapalvelut pelaa, asukasluku kasvaa ja veroprosentti laskee.
Kirpputoritarjonta parempi kuin muualla.Suosittelen enemmin panostamaan laatuvintage-vermeisiin nettiostoksissa kuin etsimään kirppareilta. Tietyiltä nettisaiteilta kuten Grailedista ja Beyond Retrosta löytyy varmemmin kaikkea hienoa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17681841/kunnon-vintage-vaatetta-netista!
- Oleeee oleee
Hikiä Hikiä Hikiä!!!!!
- aghhhhwrg
Kyllä on aloittajalla asiaa lääkäriin.
Normaali ihminen ei jauha tuota samaa paskaa joka paikkakunnan sivulla.
Hakeudu jo hoitoon.- Anonyymi
Kyllä sinulla on asiaa lääkäriin.
Normaali ihminen ei laita tuollaisia tekaistuja herjoja anonyymipalstalle.
Hakeudu jo hoitoon.
- lässyn lässyn
Ja kun kaikki kirppikset löytyy kuukkelilla.
Paitsi jos ei löydy vaikka kuinka hakisi. - harpo69
Itse olen päässyt eroon kirpputoreista, omistamisesta sekä käymisestä, pitkällisellä terapialla. Kannattaa kysyä vaikka omalta lääkäriltä aluksi. Miksi ostaa paskaa , kun uudet kaupassa ei maksa juuri enempää.
- palstoja lukeva
kyselet samoja varsinais-suomen kuntien palstalla suomi24 -sivustolla, itse olen entinen hämäläinen nyt turun seudulla
- täi hunter
eiks toi koko oitti ole kirpputori.
- NO EI TODELAKAAN
Täällä on vaha TAVARA ilmaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524357S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114179Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu404082Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko653937- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673259IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523231Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291130