Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Hausjärvelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Hausjärvellä yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Hausjärvellä?
14
2881
Vastaukset
- pipookiireeks
Miten sinä jaksat pääsi kanssa?
- Taru Anneli
Saman verran se painaa kuin ennenkin.
- kirppu
koko hausjärvi on kirpputoria
- On hienoa ollaHausjä
Kannattaakohan tulla Hausjärvelle loppuvuonna kun täällä on noin lahjakasta väkee. Hausjäärä.
- Hauiksia
On hienoa ollaHausjä kirjoitti:
Kannattaakohan tulla Hausjärvelle loppuvuonna kun täällä on noin lahjakasta väkee. Hausjäärä.
House Järvi on Kanta-Hämeen ylpeydenaihe numero 1. Kasvukeskus, kuntapalvelut pelaa, asukasluku kasvaa ja veroprosentti laskee.
Kirpputoritarjonta parempi kuin muualla. - Anonyymi
Hauiksia kirjoitti:
House Järvi on Kanta-Hämeen ylpeydenaihe numero 1. Kasvukeskus, kuntapalvelut pelaa, asukasluku kasvaa ja veroprosentti laskee.
Kirpputoritarjonta parempi kuin muualla.Suosittelen enemmin panostamaan laatuvintage-vermeisiin nettiostoksissa kuin etsimään kirppareilta. Tietyiltä nettisaiteilta kuten Grailedista ja Beyond Retrosta löytyy varmemmin kaikkea hienoa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17681841/kunnon-vintage-vaatetta-netista!
- Oleeee oleee
Hikiä Hikiä Hikiä!!!!!
- aghhhhwrg
Kyllä on aloittajalla asiaa lääkäriin.
Normaali ihminen ei jauha tuota samaa paskaa joka paikkakunnan sivulla.
Hakeudu jo hoitoon.- Anonyymi
Kyllä sinulla on asiaa lääkäriin.
Normaali ihminen ei laita tuollaisia tekaistuja herjoja anonyymipalstalle.
Hakeudu jo hoitoon.
- lässyn lässyn
Ja kun kaikki kirppikset löytyy kuukkelilla.
Paitsi jos ei löydy vaikka kuinka hakisi. - harpo69
Itse olen päässyt eroon kirpputoreista, omistamisesta sekä käymisestä, pitkällisellä terapialla. Kannattaa kysyä vaikka omalta lääkäriltä aluksi. Miksi ostaa paskaa , kun uudet kaupassa ei maksa juuri enempää.
- palstoja lukeva
kyselet samoja varsinais-suomen kuntien palstalla suomi24 -sivustolla, itse olen entinen hämäläinen nyt turun seudulla
- täi hunter
eiks toi koko oitti ole kirpputori.
- NO EI TODELAKAAN
Täällä on vaha TAVARA ilmaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627