dubaista halvalla?

oululainen

vanhemmat menee marraskuussa dubaihin, tietääkö joku saisko sieltä halvemmalla kameran? Oon ajatellut jotain sellasta puoli-järjestelmäkameraa, eli jossa vois vaihtaa objektiivia, ois manuaalisäätöjä ja tarkkuuta n. 5 mpx..
Joku kaveri sano, et siellä ois jopa puoleen hintaan verrattuna suomen hintoihin. Mitä sanotte? Kokemuksia?

11

2965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oswald

      Kameran saa edullisesti.

    • MSa

      Kävin Dubaissa pari vuotta sitten eikä tullut kameraa sieltä ostettua. Monen kamerat kuten myös muistikortit olivat kalliimpia kuin Suomessa. Joskus aiemmin sieltä sai huomattavasti halvemmalla.

      • oululainen

        siis miten on? saako vaiko eikö?

        ajattelin katella valmiiksi eri merkkejä/malleja, joita iskä ja äippä saa sitte sieltä dubaista ettii..
        Katoin eilen netistä tollasta fujifilm Finepix s7000, että se ois varmaan mulle ihan riittävä.. Parempia ehdotuksia?


      • Mike
        oululainen kirjoitti:

        siis miten on? saako vaiko eikö?

        ajattelin katella valmiiksi eri merkkejä/malleja, joita iskä ja äippä saa sitte sieltä dubaista ettii..
        Katoin eilen netistä tollasta fujifilm Finepix s7000, että se ois varmaan mulle ihan riittävä.. Parempia ehdotuksia?

        on vaikka kuinka paljon.

        Itse kääntyisin Minolta uuden Z3 puoleen... 434€ NY-Camerassa http://www.ny-camera.net/language/finnish/index.htm

        12x optinen zoom kuvanvakaimella...


    • Mike

      faijan piti sieltä ostaa uusi digikamera, mutta hinnat nähtyään homma jäi siihen.

      Päätyi sitten tilaamaan sellaisen Saksasta.

      • g.f

        Ainakin itse ostin digikameran noin puoleen hintaan, verrattuna Suomeen


      • Mike
        g.f kirjoitti:

        Ainakin itse ostin digikameran noin puoleen hintaan, verrattuna Suomeen

        koska?


    • halvempaa

      Noin puolitoista vuotta sitten totesin, että mallisto on hieman vanhahkoa ja hinnat jopa kalliimmat kuin Suomessa parhaimmillaan. Jos sieltä on mukamas ostanut halvemmalla mitä Suomessa on tarjolla niin silloin kyllä vertailu on tapahtunut johonkin tosi kalliiseen paikkaan. mj.

    • Mää

      Viime talvena kävin Dubaissa ja vertailin kamerahintoja Suomen hintoihin ja esim. canonit olivat halvempia, mutta takuu on voimassa vain lähi-idässä, joten en hommannut kameraa. nyt on hinnat tulleet uusien mallien myötä Suomessakin alas, joten maltti on valttia!

    • Sari

      Pari vuotta sitten sai puolet kotimaata halvemmalla, kun ei ostanut niistä turistirysistä.

      Pitäs taas ens kuussa mennä. Vieläkö hinnat halvempia? Ja mistä?

      • paikasta

        kuin pari vuotta sitten ja kerro meillekin se paikka. Tuskin hinnat mihinkään on muuttunut ellet mene rysään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe