vanhemmat menee marraskuussa dubaihin, tietääkö joku saisko sieltä halvemmalla kameran? Oon ajatellut jotain sellasta puoli-järjestelmäkameraa, eli jossa vois vaihtaa objektiivia, ois manuaalisäätöjä ja tarkkuuta n. 5 mpx..
Joku kaveri sano, et siellä ois jopa puoleen hintaan verrattuna suomen hintoihin. Mitä sanotte? Kokemuksia?
dubaista halvalla?
11
2994
Vastaukset
- Oswald
Kameran saa edullisesti.
- MSa
Kävin Dubaissa pari vuotta sitten eikä tullut kameraa sieltä ostettua. Monen kamerat kuten myös muistikortit olivat kalliimpia kuin Suomessa. Joskus aiemmin sieltä sai huomattavasti halvemmalla.
- oululainen
siis miten on? saako vaiko eikö?
ajattelin katella valmiiksi eri merkkejä/malleja, joita iskä ja äippä saa sitte sieltä dubaista ettii..
Katoin eilen netistä tollasta fujifilm Finepix s7000, että se ois varmaan mulle ihan riittävä.. Parempia ehdotuksia? - Mike
oululainen kirjoitti:
siis miten on? saako vaiko eikö?
ajattelin katella valmiiksi eri merkkejä/malleja, joita iskä ja äippä saa sitte sieltä dubaista ettii..
Katoin eilen netistä tollasta fujifilm Finepix s7000, että se ois varmaan mulle ihan riittävä.. Parempia ehdotuksia?on vaikka kuinka paljon.
Itse kääntyisin Minolta uuden Z3 puoleen... 434€ NY-Camerassa http://www.ny-camera.net/language/finnish/index.htm
12x optinen zoom kuvanvakaimella...
- Mike
faijan piti sieltä ostaa uusi digikamera, mutta hinnat nähtyään homma jäi siihen.
Päätyi sitten tilaamaan sellaisen Saksasta.- g.f
Ainakin itse ostin digikameran noin puoleen hintaan, verrattuna Suomeen
- Mike
g.f kirjoitti:
Ainakin itse ostin digikameran noin puoleen hintaan, verrattuna Suomeen
koska?
- halvempaa
Noin puolitoista vuotta sitten totesin, että mallisto on hieman vanhahkoa ja hinnat jopa kalliimmat kuin Suomessa parhaimmillaan. Jos sieltä on mukamas ostanut halvemmalla mitä Suomessa on tarjolla niin silloin kyllä vertailu on tapahtunut johonkin tosi kalliiseen paikkaan. mj.
- Mää
Viime talvena kävin Dubaissa ja vertailin kamerahintoja Suomen hintoihin ja esim. canonit olivat halvempia, mutta takuu on voimassa vain lähi-idässä, joten en hommannut kameraa. nyt on hinnat tulleet uusien mallien myötä Suomessakin alas, joten maltti on valttia!
- Sari
Pari vuotta sitten sai puolet kotimaata halvemmalla, kun ei ostanut niistä turistirysistä.
Pitäs taas ens kuussa mennä. Vieläkö hinnat halvempia? Ja mistä?- paikasta
kuin pari vuotta sitten ja kerro meillekin se paikka. Tuskin hinnat mihinkään on muuttunut ellet mene rysään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442328
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521583Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578- 641267
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451267The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall227992- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829