Xbox 360 vs. PS3 = turhaa

PeluriM1977

Molemmat konsolit ovat YHTÄ HYVIÄ. Mä omistan Xboxin (vanhempi) ja Xbox 360:n. Nyt aion tässä ensi vuoden aikana hommata PS3:n! Sit on molemmat konsolit! Hyviä ne on molemmat. Molemmille on eksklusiivisia pelejä. Halo -sarja Xboxille ja Killzonet vaikka PS:3lle. Kaikista voi nauttia hommaamalla molemmat.
Odotan innolla uutta sukupolvea konsoleista. Xbox 720:llaa ja PS4:sta. Saapa nähdä miten menee. Mutta Halo 4:n grafiikat alkaa jo lähestyä täydellisyyttä..mitä olen youtubesta kattellu.

Pointti oli että lapsellista touhua tuo väittely ja vertailu. Hommaa molemmat!

12

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xstationbox

      Itse sanoisin että hyviä molemmat. Jokainen hommaa sen joka itselle sopii. Mulla on molemmat, PS3 sekä Xbox360 eikä ole mitään ongelmia pelata molemmilla. Toi väittely on todellakin turhaa. Vähänkuin vertailis tila-autoa ja maasturia, autoja kumpikin, mutta kumpikin omalla tavallaan loistavia. Nekin valitaan tarpeen mukaan.

    • fffegegegegeg5t

      No kunhan ne sais tehtyä sellasen konsolin joka ei menis rikki aina ni hyvä olis.

      • Xpoks pleisteissön

        Ketkä?
        Ainakaan xbox 360 ei sellaista pelkoa ole että menisi rikki.


      • olenhetero
        Xpoks pleisteissön kirjoitti:

        Ketkä?
        Ainakaan xbox 360 ei sellaista pelkoa ole että menisi rikki.

        Ja tästäpä alkaa tämmöinen että ei Varmaan mee Xbox rikki :D
        Itse olen Xboxin kannalla mutta tykkään molemmista konsoleista


    • caallofdutufanni

      minä yksin kerta seisti pidä n ps3 pel eistö jo valsinkir niista caall of dutu back jobs toisesta se on yksin kerta seisti mailman palas peli mutta minuu häiritsee täma lasku teh tävä

      • JORMAsuckYour mother

        Saatana mitään PS kolme paskaa kukaa haluu sil voi pyyhkii perseensä
        iha hyvin niinkuin JOKERIT perkele


    • asdfghjkuye

      jos varaa ois en hommais kumpaakaan vaan pc:n...ei tarvi epätarkkaa tattia tuuppailla ja kompensoida sitä kaikenmaailman ohjausavustuksilla.
      grafiikka, kenttien laajuudet ja luodin lentoradan mallinnukset, ympäristön hajoaminen paljon enempi ja tasokkaampi pc:llä.
      kun vaan saisi peleistä pois sen homohuohotuksen ja kas kummaa äijä parantu,
      reaktiotestit ja iänikuisen retron tyyliin tapahtui 2 viikkoa sitten tai red dead redemption, ei eastwood liioin itke lännen elokuvissa kuinka paha on...yhtä "järkevää" on redemption sana pelin lopussa, koita siinä pahaa poikaa sitten esittää, ko pelihahmo ite morkkaa itteään, jossei muuten niin sanomalla i'm a sick person tai jotai vastaavaa.

      • Kaikkea löytyy

        Olis varaa mutta en silti hommaisi pc:tä. Sitäkin olen kokeillut joitakin vuosia, joten tiedän että en tykkää sillä pelata. Konsolit on tämän huushollin juttu ja niitä löytyykin sitten useampaa sorttia ja kaikissa niissä on hyvät ja huonot puolensa. Jokaisella silti pelaan paljon mieluummin kun pc:llä. Makuasia, sanoi koira kun persettään nuoli.

        Se nyt on vaan fakta, että on konsoolipelaajia ja on pc-pelaajia, eivätkä nämä kaksi näköjään ikinä opi elämään sovussa keskenään eivätkä ymmärtämään toisiaan. Mitä nyt tuohon avaukseen tulee niin yhtä typerää on todellakin väitellä siitä, kumpi konsoli on paras. Itse nyt olen sattumalta pelannut enemmän ja mieluummin boxilla. Tällä hetkellä kuitenkin on menossa Final Fantasy 7 ps ykkösellä. Ps3 taas on ihan ehdoton leffojen katsomiseen kun siinä pyörii bluray, dvd ja vielä netflix. Ps3 on myös aktiivisessa pelikäytössäkin ja onhan se vakaampi kun xbox360... mutta boxin ohjain on vaan aivan paras ja huomattavasti miellyttävämpi kädessä. Tämä seikka nousee arvoon arvaamattomaan, kun tulee välillä pelattua *köh* melkoisen monta tuntia putkeen :D


    • Jonneilla ei oo varaa ostaa molempia. PC on aina paras.

      • XBOX 360 FOREVER!

        XBOXI ON AINA PARAS!!


    • psps2ps3xboxxbox360

      Jep, molemmat laitteet yhtä hyviä, vaikken itse omistakaan kuin pleikkari kolmosen. Kaikilla ei ole varaa kahteen konsoliin eikä, ainakaan minulla, aikaa pelata niin paljoa. Itse tykkään myös pleikkarin ilmaisesta nettipelauksesta, koska en niin kauheasti loppujenlopuksi netissä pelaa, että viitsisin siitä maksaa. Eli xboxilla jäisi minun osaltani yksinpelailuun mutta pleikkarilla voi satunnaisia cod matseja mättää. Grafiikatkin ovat riittävän lähellä toisiaan ettei eroja huomaa ellei pelaa rinta rinnan molemmilla laitteilla samaaa peliä.

      Ja niillä ohjaimillakaan ei ole mitään merkitystä. Monet sanovat boxin ohjainta paremmaksi, omaa käteen pleikkariohjain tuntuu mukavammalta. Tottumiskysymys.

    • No joo

      Kyllä. Kun näiden kohdalla se nyt on vaan kiinni lopulta siitä, että kummalle on enemmän parempia pelejä ja tuntuuko jomman kumman ohjain paremmalta. Vielä kun mitä jostain olisin lukenut että Sony ja Microsoft kuulemma joku päivä vielä yhdistäisi voimansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe