Ei näytä taulut tippuvan Mäkäräisellä.
Antakaa siis hänelle haulikko selkään.
Jospa hän sillä saisi taulut pudotettua.
Mäkäräiselle haulikko
10
189
Vastaukset
- malttia hiihtoon
Hiihtää liian kovaa ?
- 2080
Kainuulainen osaa ainakin antaa "hyviä" neuvoja, mikään ei ole sen helpompaa.
- totta se on
Tämän itäsuomalaisen mentaliteetin maakunta,jossa asuu pitkän talven,syvien metsien ja surkeiden soiden pieni,mutta-ah niin vittumainen kansa.
- lööpöo
pennanen on kuningas
- lestadiolainen penna
lestadiolainen pennanen
- persu pennanen
persu pennanen
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- peruS on rautaa
peruS on rautaa
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- myyräntyötä
myyräntyötä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.29211267- 2164826
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112508- 1271861
- 1611861
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921218Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81107Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34994- 83917