Helsinkiin on avattu kristillinen päiväkoti, esikoulu ja peruskoulu:
http://www.kristillinenkoulu.org/
Aiheesta kiinnostuneet, sana on vapaa!
Kristillinen esikoulu
3
237
Vastaukset
- onlysean
Yes,saako neuvontaa englanniksi?
- hyvä hyvä
Tämä on hieno homma. Olen aina ollut sitä mieltä, että uskonnon opetus ei kuulu valtion/kuntien ylläpitämiin kouluihin. Oletan siis, että systeemi on kirkollisverolla ylläpidetty, eikä kaupungin varoin!
- keveakuorma ei kirj.
Koulu/eskari/päiväkoti on kristillisten vapaiden suuntien yhdistyksen ylläpitämä koulu, jolloin sitä ei rahoiteta kirkollisveroilla, eikä todennäköisesti kaupungin varoin. Yksityinen koulu voi toki saada avustusta valtiolta, mutta rahoitettaan pääasiallisesti tuon kannatusyhdistyksen kautta. Käsittääkseni kannatusyhdistykseen raha tulee valtion avustuksista, yksityisiltä rahoittajilta, lukukausimaksuista(?) ja kannatusyhdistyksen itse keräämistä varoista (myyjäiset ect.).
Luulisin, että koululla joku osaa puhua englantia, kun tehtävissä on niin paljon ihmisiä joilla ei ole suomalaista nimeä.
Kristillinen eskari on hyvä vaihtoehto niille, jotka haluavat kasvattaa lapsen kristillisin arvoin tai ylipäätään toisia ihmisiä kunnioittavaksi ja arvoja omaavaksi koululaiseksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350