Olen ollut DNA:an asiakkaana jo runsaan vuoden. Tänään kuitenkin yrittäessäni soittaa puhelua verkkoon ei ollut minkäänlaista yhteyttä. Asun keskustassa, ja normaalisti täällä toimii nopea 3g verkko. Aika omituista, että yhteys vain katkesi yhtäkkiä
Suljin puhelimen, ja avasin sen uudestaa. Silloin luki, että sim kortin rekisteröinti epäonnistui. Kokeilin tätä usealla eri puhelimella, ja aina sama tulos. Mistä tämä voisi johtua?
SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui
4
1884
Vastaukset
Morjesta,
Kyseinen "herja" viittaa kahteen asiaan, joko liittymä on suljettu operaattorin taholta tai SIM-kortti on mennyt rikki. Veikkaisin tässä kohtaa tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.
Otahan yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun niin he tsekkaavat että miksi liittymä on suljettu :)
Tero@SoneraPartio- panerasortiosta päiv
mitäs se sonerapartio täällä dna:n palstalla tekee, luulis olevan omassa asiakaspalvelussa parantamista jos täällä riittää aikaa surffailla...
- Anonyymi
panerasortiosta päiv kirjoitti:
mitäs se sonerapartio täällä dna:n palstalla tekee, luulis olevan omassa asiakaspalvelussa parantamista jos täällä riittää aikaa surffailla...
En ymmärrä mistä puhut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mistä puhut!
Partio ollu hutikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211